Andreea Raicu, imaginea celei mai vândute şampanii din Europa
October 15th, 2009, Raluca Spatareanu Comenteaza TweetŞampanie de lux desfăcută printr-o tehnică folosită în perioada napoleoniană, vedete care mai de care, veşminte elegante şi mult stil. Acestea au fost ingredientele petrecerii din clubul Crush din Mamaia, din luna august, când a avut loc evenimentul de lansare a conceptului de sabrage al şampaniei G.H. MUMM Cordon Rouge.
Cu acest prilej reprezentanţii Pernod Ricard au anunţat, oficial, alegerea Andreei Raicu ca imagine a G.H. MUMM.
De pe platoul de filmare, Andreea Raicu devine expertăîn sabrage
Andreea Raicu, Virgil Ianţu, Răzvan Ciobanu, Tania Budi, Valentina Pelinel şi soţul ei, deputatul Cristian Boureanu, Malvina Cervenschi, Mihai Covaliu sunt câteva dintre vedetele care au participat la fastuosul eveniment. Noua colaborare între Andreea Raicu şi şampania G.H. MUMM a fost oficializată într-un mod inedit, prin sabrage, deschiderea sticlelor de şampanie cu sabia. Maestrul ceremoniei a fost Mihai Covaliu, cunoscutul campion olimpic la sabie, care a dat tonul sabrage-ului şi a iniţiat invitaţii în arta mânuirii sabiei. Chiar dacă în zilele noastre tehnica sabrage este privită ca un mod excentric de a desface o sticlă de şampanie, aceasta era des folosită pe timpul lui Napoleon, deoarece în timpul petrecerilor date în cinstea victoriilor obţinute în Europa, acesta încuraja cavaleria franceză să deschidă sticlele cu săbiile, aceasta fiind cea mai la îndemână metodă. „Ineditul conceptului pus în scenă pentru lansarea G.H. MUMM m-a convins imediat. Mi-a plăcut ideea, auzisem de sabrage, dar nu îl practicasem încă. Invitaţii s-au întrecut în reprezentaţii de sabrage şi e posibil să devină, curând, un sport naţional“, a declarat râzând Mihai Covaliu.
Strălucire în stilul Răzvan Ciobanu
Frumuseţea, feminitatea, atitudinea şi dorinţa de a reuşi a Andreei Raicu i-a convins pe reprezentanţii Pernod Ricard să o aleagă pentru a fi imaginea G.H. MUMM. „Am căutat pentru G.H. MUMM o prezenţă feminină plină de eleganţă şi mai ales atitudine. Toate aceste atribute definesc şampania G.H. MUMM, o şampanie pentru învingători. Ne-am dorit o colaborare cu Andreea şi ne bucurăm că a răspuns pozitiv propunerii noastre“, a declarat Irina Florea, Brand Manager MUMM, Pernod Ricard. Vedeta serialului Efect 30 a acceptat cu plăcere să fie imaginea acestei şampanii care este cea mai bine vândută în Europa. Andreea Raicu, care îşi încearcă în această toamnă norocul ca actriţă, nu este la prima colaborare de acest fel. Ea a fost imaginea mai multor produse, însă este prima dată când devine imaginea unui brand de lux. Acum, Andreea ne îndeamnă să încercăm o aromă deosebită, care vine din nordul Franţei, de la Reims, şi care este şampania oficială a Formulei 1. O altă ipostază a frumoasei prezentatoare de la Prima TV care o prinde şi care are priză la public.
Momente speciale
Prezentarea de modă semnată Răzvan Ciobanu a marcat un alt moment deosebit al serii. Din nou, cuvintele cheie au fost lux şi atitudine. Rochiile sofisticate şi strălucitoare au pus încă o dată în valoare talentul designerului. Se ştie că Răzvan este unul dintre creatorii preferaţi ai Andreei. Aşa că, şi de această dată, la Mamaia, a urcat pe scenă îmbrăcată într-una dintre creaţiile acestuia. Sigur, nu este prima dată, la fel au stat lucrurile şi la prezentarea colecţiei primăvară-vară a lui Ciobanu pentru Irina Schrotter din iarna anului trecut. Şi atunci, ca şi acum, evenimentul a strâns foarte mulţi invitaţi. Numai că, de această dată, nu a fost vorba doar de veşminte elegante, ci şi de cavalerism şi de o tradiţie care datează de aproape două secole.
Semnul MUMM Cordon Rouge Brut reflectă aerul de prospeţime al Casei, eleganţa şi puterea venite din calitatea Pinot Noir în amestec. Acest stil a trecut de la un Cellarmaster la altul din 1827 şi acum tradiţia este continuată de actualul, Didier Mariotti.
MUMM Cordon Rouge se potriveşte perfect cu orice moment din zi sau din noapte. Combin-o cu peşte la grătar sau cu friptură pentru a-ţi gâdila simţurile sau pur şi simplu să faci un toast pentru viaţă.
Un strop de istorie
Cu o moştenire de aproape două secole în spate, Casa G.H. MUMM, fondată în 1827, aspiră în continuare la principiile originale ale marelui Georges Hermann Mumm, una dintre figurile centrale ale brandului. Pasiunea sa era aceea de a obţine cea mai bună calitate pentru şampaniile G.H. MUMM. Un argument în acest sens este faptul că adesea era auzit spunând: Only the Best. În 1875, a hotărât să decoreze fiecare sticlă cu binemeritatul Cordon Rouge sau panglica roşie a Legiunii de Onoare, cea mai înaltă distincţie civilă franceză, creată de Napoleon I. Pe lângă a fi un simbol al excelenţei, Cordon Rouge reprezintă şi adevăratul spirit care conduce Casa: căutarea continuă a perfecţiunii, a spiritului de aventură şi vervă.
nr. 10 / octombrie 2009 Tweet