Beauty Show must go on!
October 14th, 2011, Alice-Claudia Gherman Comenteaza TweetAşa cum ne-a obişnuit din 1994 încoace, Târgul Cosmetics Beauty Hair 2011 a oferit şi în acest an, timp de patru zile, un adevărat spectacol dedicat frumuseţii. Punctul forte al expoziţiei de la Romexpo l-a constituit tematica variată, care a acoperit fiecare domeniu de activitate al industriei cosmeticelor de pretutindeni. Deşi criza economică a tăiat mult din bugetul de beauty al doamnelor, domnişoarelor şi chiar al domnilor, oferta de excepţie a expozanţilor şi numărul mare al vizitatorilor, dar mai ales al cumpărătorilor, au demonstrat fie că nu-i chiar aşa de rău să treci prin criză economică, fie că, oricât ar fi criza de rea, la frumuseţe nu se poate renunţa.
Ca să fiţi în tendinţe şi să ţineţi pasul cu ultimele noutăţi în materie de frumuseţe, trebuie să ştiţi că în sezonul toamnă-iarnă în care tocmai am păşit machiajul trebuie să fie realizat cu precădere în diverse nuanţe de roşu, până la roşu aprins la rujul de buze, ultramarin este culoarea dominantă în ceea ce priveşte lacul de unghii, conturul de ochi şi fardul de pleoape.
Cât priveşte coafura, hair styliştii ne dau asigurări că moda anilor ’60 este pe cale să revină în prim-plan, se poartă părul buclat, dar şi amestecul de breton drept de şcolăriţă şi păr tapat în rest. Blondul în toate nuanţele şi roşcatul clasic până la portocaliu sunt culorile momentului.
În privinţa produselor de îngrijire corporală, tendinţele sunt mai mult decât atrăgătoare, foarte multe dintre produsele de baie – şampoane, sare de baie, săpunuri, spumant de baie – având aspectul unor bomboane ori prăjituri cu design specific de cofetărie. Nu mai puţin la modă, deşi poate un pic cam scumpe, au fost cremele pe bază de fructe naturale. Culoarea, mirosul şi mai ales faptul că poţi vedea bucăţi de fruct exotic în crema de mâini sau crema de seară, te îmbie să spui că natura este mereu la modă.
nr. 10 / octombrie 2011 TweetCoafuri sofisticate, dar și creații hair stylistice îndrăznețe până la șocant, showuri de cosmetică de mare rafinament, Târgul „Cosmetics Beauty Hair“ 2011 a făcut cunoscute vizitatorilor tendințele sezonului toamnă-iarnă în materie de beauty.
Pentru sezonul toamnă-iarnă rămân în vogă manichiura franțuzească și unghiile false pictate în nuanțe de albastru.
Târgul a reunite 120 de producători, importatori și distribuitori de produse, mobilier și echipamente pentru cosmetică, îngrijire corporală și coafură.