how do you wean off ativan ativan for anxiety directions for taking ativan

xanax screening generic xanax interazione xanax alcol

ambien and drinking buy ambien online ambien new fda guidelines

walgreens ambien cr buy ambien online how to stop taking ambien safely 2012

does tramadol show up on urine screens tramadol 50mg tramadol no energy

achat valium en ligne diazepam 5mg what time of day should i take valium

kind pill valium valium 5mg valium mexico df

can i take levaquin with xanax buy xanax online legally shooting xanax iv

valium North Las Vegas buy valium tramadol and valium mix

valium and nerves buy valium valium cheapest price

LIFESTYLE

Broscuţa sportivă

August 23rd, 2011, com Comenteaza

Legendar şi celebru, „Volkswagen Beetle” a renăscut la sfârşitul anilor ’90 şi, după ce s-a vândut într-un milion de exemplare, trebuie reinventat pentru a tine pasul cu vremurile.

Comparaţia cu modelul din 1998 scoate la iveală o maşină complet nouă, care nu a păstrat nici un panou de la predecesor.

Noul Beetle a murit. Trăiască noul Beetle. Cam asta ne spune Volkswagen şi ne arată „o broscuţă” nouă şi mult mai dinamică. Adevărul este că, deşi s-a vândut atât de bine, Beetle-ul anilor ’90 avea puţine de oferit unui bărbat. Clientela era formată în mare parte din femei şi floricelele decorative, care îi vin atât de bine, nu au făcut nimic pentru a schimba această opinie.

Originalul a fost o maşină care a ocupat un loc special în inimile oamenilor. De-a lungul anilor acest model ne-a modelat conştiinţa colectivă şi imaginea despre maşini. Copiii pic­tau un Beetle atunci când pictau o maşină. Americanii îşi cumpărau un Beetle atunci când îşi luau un VW, iar nemţii conduceau un Beetle în anii grei de la jumătatea secolului trecut.

Şi, cu toate acestea, noua încarnare este cea mai economică de până acum. Nu este cea mai ieftină dar, cu siguranţă, cea mai puţin gur­mandă. Motorul 1,6 TDI are un consum mixt de numai 4,3 l/100 km.

Aşadar, o sarcină dificilă pentru designerii VW care s-au văzut nevoiţi să reinventeze ori­ginalul, pentru a doua oară. Şi nu au creat doar un facelift. Maşina este caracterizată de o spor­tivitate dominantă. Este mai joasă şi, automat, mai lată, capota este mai lungă, iar parbrizul este mai înclinat. Plafonul coborât îi dă un aer mai încrezător şi mai dinamic. În mod evident, ansamblul inspiră mai multă masculinitate.

Nici de această dată „broscuţa” nu pri­meşte mai mult de două portiere pentru acce­sul pasagerilor, dar spaţiul interior este sufi­cient pentru patru persoane. Portbagajul are 310 litri şi se încadrează cu succes în limita maşinilor din clasa mică.

Interiorul păstrează multe dintre elemente­le disponibile în toată gama VW, dar îmbină în mod plăcut negrul lucios şi un panou de instrumente gigant pentru o imagine originală. Calitatea materialelor se ridică la nivelul pre­tenţiilor pentru o maşină premium, iar scaune­le îmbrăcate în piele de culoare roşie te îmbie la condus. Deşi imaginea urmărită nu a fost în nici un caz retro, câteva elemente au fost re­aduse la viaţă pentru o punte peste timp. Cel mai vizibil dintre ele este torpedou-ul dublu, cu un capac care se ridică şi unul obişnuit, care coboară. Opţional se oferă şi cadranele de deasupra bordului care indică temperatura uleiului, presiunea turbo şi secundele dintr-un minut.

Beetle” avea nevoie de o schimbare de imagine cu care să atragă noi cumpărători şi prin care să alunge ideea de maşină destinată exclusiv fetelor.

Pentru momentul lansării (noiembrie 2011), VW a pregătit două versiuni speciale: „Black Turbo” şi „White Turbo”, bazate pe modelul Beetle Sport echipat cu un motor 2.0 TSI (200 CP) şi o cutie automată DSG. „White Turbo” este oferit cu vopseaua „Pure White” în timp ce varianta neagră beneficiază de vop­seaua „Deep Black”. Amândouă maşinile sunt inscripţionate „Turbo” şi primesc, pe lângă vopseaua specială, şi jenţi şi oglinzi vopsite în negru şi respectiv alb pentru contrast. La inte­rior, planşa de bord şi panourile uşilor vor fi vopsite în culoarea exteriorului.

Noul Volkswagen Beetle o să fie oferit cumpărătorilor în trei variante de echipare. Acestea sunt: Beetle (varianta de bază), Design (varianta intermediară) şi Sport (varianta de top). Aşa cum o spune şi denumirea, fiecare echipare are un caracter aparte, iar lista de opţionale a VW este în mod tradiţional foarte bogată. Motoarele oferite au puteri cuprinse între 105 şi 200 cai putere şi sunt atât pe ben­zină cât şi diesel. Gama se deschide cu motorul turbo pe benzină de 1,2 litri şi 105 CP şi diesel-ul de 1,6 litri şi 105 CP.

Producţia noului model a început deja la fabrica din Mexic şi europenii se vor bucura de el chiar de la sfârşitul toamnei. Ca o ironie a globalizării, lansarea în America de Sud, la doi paşi de locul producţiei, este aşteptată abia la finele lui 2012, începutul lui 2013.

Noul design îl aruncă pe Beetle în luptă cu poate la fel de titratul Mini care se pregăteşte la rândul său de o nouă schimbare de generaţie. Cumpărătorii au de unde alege, dar preţurile sunt pe măsura pretenţiilor. În Germania, noul Beetle se vinde cu cel puţin 16.950 de euro, iar varianta de top cu 200 CP ajunge la mai mult de 27.000 de euro.


Taguri:

Comenteaza