ambien effects ambien online no prescription cymbalta taken with ambien

can you take oxycontin and tramadol together tramadol 50 mg tramadol sirve para dolores menstruales

soma dos angulos externos do poligono regular buy soma aura soma lady nada

what is the maximum dosage of tramadol at one time tramadol 50 mg what does tramadol test positive for

xanax colors peach buy xanax mixing xanax ambien and alcohol

purchase tramadol Maine buy tramadol tramadol weed erowid

xanax no imprint buy xanax xanax mixed with codeine

mixing ambien and vyvanse buy ambien online is it okay to take vicodin and ambien together

ambien vs lunesta vs melatonin ambien pill dramamine and ambien together

mixing ambien and narcotics buy ambien can you take ambien with ondansetron

LIFESTYLE

Coreenii de la Geneva

April 11th, 2011, com 2 comentarii

Cine aruncă o privire atentă asupra modelelor coreene din ultimii ani remarcă o evoluţie impresionantă în materie de design şi cali­tate.

Noul i40 va fi disponibil în variante de motorizare de 1,7 litri diesel şi 1,6 şi 2,0 litri benzină.

Salonul auto de la Geneva, desfăşurat în luna martie, reprezintă un moment important în evoluţia Kia şi Hyundai care şi-au depăşit complexele în materie de design şi sunt gata să inoveze.

Acum zece ani se chinuiau să vândă maşini şterse la preţuri modeste. Apoi au început să-şi deseneze automobilele în funcţie de prefe­rinţele europenilor şi să integreze elemente care să le apropie de favoriţii locali. Sfârşitul anului trecut şi primăvara aceasta aduc în atenţia publicului european automobile pe care le putem alege uşor pentru faptul că pur şi simplu arată bine.

Şi, în condiţiile în care fiabilitatea s-a dove­dit a fi una asigurată de o garanţie de 5 până la 7 ani, iar oferta de motoare este competitivă, viitorul celor două companii, parte din acelaşi grup (Hyundai Kia Automotive Group) pare din ce în ce mai luminos.

La interior, Rio promiteun nivel de calitate aso­ciat maşinilor din clasele superioare.

Hyundai i40 este un model care a încântat audienţa de la Geneva şi ale cărui preţuri sunt aşteptate cu mare interes. Venit să intre în luptă cu mai titratele Mondeo, Passat, Avensis sau Laguna, acesta a fost prezentat, surprinză­tor, doar în variantă break. Calculul este destul de simplu şi el presupune interesul superior al familiilor occidentale pentru un vehicul care oferă un portbagaj generos şi uşor accesibil (cam 65% din vânzările acestui segment). Varianta berlină este achiziţionată cel mai ade­sea de către companii, iar acestea sunt mult prea atente la preţul de revânzare. Or, aici, Hyundai nu poate concura deocamdată cu pro­ducătorii germani.

Capacitatea de încărcare a noului i40 este de 553 de litri, disponibili cu bancheta din spate ridicată, şi până la 1.719 litri, cu bancheta din spate rabatată.

Vedeta vânzărilor, motorul de 1,7 litri, dez­voltă 115 CP sau 135 CP şi permite cuplarea unui sistem Stop&Go. Motoarele pe benzină dezvoltă 140 CP şi respectiv 175 CP.

Însărcinat cu dificila misiune de a se lupta în segmentul maşinilor mici, cot la cot cu Polo, Fiesta, Clio şi mulţi alţii, noul Kia Rio va fi dis­ponibil în Europa cu caroserii în 3 şi 5 uşi şi a fost proiectat pentru a atrage clienţii din întreaga lume.

Noul Rio are propria interpretare a grilei Kia, integrată cu farurile, pentru a da un suflu nou aspectului gamei de modele a producăto­rului coreean. Faţă de actualul Rio, noul model prezintă un ampatament mărit cu 70 mm (la 2.570 mm) şi oferă spaţiu mai mare şi confort mai bun pentru pasageri, dar şi un portbagaj mărit la 292 l (hatchback) şi la 390 l (sedan).

Noul vehicul de segment B va fi propulsat de o gamă de motoare economice pe benzină şi diesel, cu emisii scăzute de CO2, care va inclu­de un diesel de 1.1 l şi 70 CP, cu emisii de doar 85 g/km. Un motor nou, de 1.2-litri Turbo Gasoline Direct Injection (GDI) va fi disponibil din 2012.

Noul Picanto, cea mai mică maşină a celor de la Kia, a fost creat si desenat astfel încât să inspire soliditate si maturitate. Mai lung decât modelul anterior si cu un ampatament mărit, Picanto promite mai mult confort pentru pasa­geri, dar mai ales o crestere cu 27% a spaţiului pentru bagaje. Oferit pentru prima dată în două versiuni de caroserie (trei si cinci usi), este pregătit să dea uitării imaginea ştearsă şi să-şi câştige publicul.

Puterile motoarelor variază între 69 si 85 CP, cu cupluri plasate între 94 si 121 Nm. Emisiile de CO2 sunt sensibil reduse, astfel încât se încadrează între 95 şi 105 g/km. Motorul bi-fuel (benzină şi GPL) de 1 litru va genera 82 CP şi un cuplu de 94 Nm. Maşina cu acest motor are două rezervoare separate pen­tru cele două tipuri de combustibil. În Europa, toate modelele vor beneficia de tehnologia Stop&Go şi de recuperarea energiei la frânare. Datorită acestora, emisiile de CO2 se vor plasa între 90 şi 100 g/km, iar consumurile între 4.1 si 5.6 litri.

Taguri:

Comenteaza