is 5mg ambien enough buy ambien no prescription ambien side effects memory loss

is phentermine considered speed phentermine 37.5 mg is there a difference between phentermine and phentramine

can tramadol be mixed with oxycodone buy tramadol prazosin tramadol

can you take xanax and bactrim buy xanax overdose on celexa and xanax

is it bad to take 3 tramadol tramadol 50mg cooking tramadol

tramadol comprimidos presentacion tramadol 100mg is it ok to mix tramadol and benadryl

tramadol buy Delaware buy tramadol how many milligrams of tramadol can i take at one time

hurghada soma bay palm royale resort soma muscle relaxant enésima soma parcial

taking tramadol with diclofenac tramadol 50 mg ontwenningsverschijnselen van tramadol

libro de aura soma order soma online soma convertible bra

LIFESTYLE

Coupe-ul în varianta coreeană

January 31st, 2011, com Un comentariu

Prezentat în premieră mondială la Salonul Auto Nord-American din luna ianuarie, Hyundai Veloster este un automobil sur­prinzător, cu doar trei u[i pentru pasageri.

Maşina pe care îşi va face debutul prima transmisie automată cu dublu ambreiaj din gama Hyundai.

In Europa, Veloster are de înfruntat concurenţa unor modele mult mai titrate. VW Scirocco este unul dintre cele mai de suc­ces, iar Renault Megane Coupe nu este nici el un concurent facil.

Ecranul de dimensiuni generoase de pe consola centrală este interfaţa pentru un sistem multimedia modern. El include pe lângă navi­gaţie şi conectivitate bluetooth pentru telefon şi posibilitatea de a urmări filme în format avi şi mpeg de pe un stick USB sau un hard-disk por­tabil. Şi dacă asta nu era suficient, sistemul per­mite şi conectarea unei console de jocuri care beneficiază de o priză clasică (la 115 V pentru SUA care probabil va fi adaptată la 220 V pen­tru Europa). Această opţiune, un pic neobişnui­tă pentru o maşină care nu se adresează unei familii, arată că Hyundai foloseşte Veloster şi ca pe o vitrină pentru tehnologiile pe care le va implementa pe restul automobilelor din gama sa.

Dacă te uiţi cu atenţie la pozele care înfăţi­şează partea dreaptă a maşinii realizezi că până şi a treia uşă este atât de bine camuflată încât prezenţa ei nu deranjează cu nimic for­mele fluide. Şi atunci, te întrebi: „De ce nu i-au mai pus o uşă şi pe stânga?” Sunt convins că răspunsul este bine studiat şi vorbeşte despre greutate, dinamism, echilibru etc. Adevărul este însă că, fără această conformaţie, coreenii nu ar mai fi făcut senzaţie, iar acest articol şi multe altele nu ar mai fi avut o deschidere la fel de intrigantă.

Dar, trecând peste acest artificiu cu ramifi­caţii de marketing, Veloster are meritele sale care pot să-l transforme într-un succes printre cei în căutarea unui coupe cu valenţe practice. Astfel, aceasta este maşina pe care îşi va face debutul prima transmisie automată cu dublu ambreiaj din gama Hyundai. Apărut iniţial la maşinile sport autentice şi transpus apoi cu succes în gama VW, acest tip de transmisie pro­mite o schimbare a treptelor mult mai rapidă şi o mai mare eficienţă în utilizarea combustibilu­lui. Rămâne de văzut însă în ce măsură cutia automată creată de Hyundai va avea aceleaşi performanţe ca aceea realizată de nemţi. Deocamdată nu s-a anunţat decât faptul că va fi cuplată la un motor pe benzină de 1,6 litri şi 138 de cai putere. Aceasta este oferta pentru SUA şi pentru mai multe detalii despre restul de motoare disponibile pe Veloster trebuie să aşteptăm lansarea europeană de la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.

Conform informaţiilor de presă, noul coupe este inspirat de o motocicletă de viteză, iar montanţii care încadrează parbrizul au fost special vopsiţi în culoarea neagră pentru a imita vizorul unei căşti de motociclism. Tot la partea frontală se remarcă şi grila în formă hexagonală, dar şi – nici nu se putea altfel – luminile de zi cu tehnologie LED. Tot ansam­blul trebuie să inspire dinamism şi agresivitate, iar Veloster se achită cu brio în această privinţă.

Conform informaţiilor oficiale, la interior, consola centrală şi comenzile se aseamănă cu rezervorul de carburant al unei motociclete şi încorporează butonul de pornire a motorului. Gurile de ventilaţie sunt la rândul lor gândite să arate precum ţevile de evacuare ale aceleiaşi motociclete.

Interiorul lui Veloster se inspiră, conform informaţiilor oficiale, de la o motocicletă de viteză, dar acest lucru este doar un indiciu care trebuie combinat cu multă imaginaţie din partea fiecăruia.

Motorul de 1,6 litri şi 138 CP nu este asistat de prezenţa unei turbine. Se pare că Hyundai preferă o altă cale pentru procesul de reducere a dimensiunilor care i-a cuprins pe toţi produ­cătorii. Astfel, tehnologia GDI (Gasoline Direct Injection) foloseşte injecţia directă de benzină şi distribuţia variabilă care operează modificări în timp real atât asupra supapelor de admisie, cât şi asupra supapelor de evacuare. Astfel, promisiunea coreenilor este aceea a unui con­sum de doar 5,9 l/100 km în regim de auto­stradă.

În Europa, Veloster are de înfruntat concu­renţa unor modele mult mai titrate. VW Scirocco este unul dintre cele mai de succes, iar Renault Megane Coupe nu este nici el un concu­rent facil. Iar la această listă iniţială se mai pot adăuga în funcţie de preferinţe şi Citroen DS3, Mini One sau Clubman (altă maşină cu trei por­tiere) şi chiar şi hibridul Honda CR-Z. De aceea este de aşteptat ca oferta de la lansarea euro­peană să fie ceva mai atractivă pentru cei care aşteaptă mai mulţi cai putere de la o maşină sport. Preţul de pornire pentru SUA este de 17.000 de dolari.

Taguri:

Comentarii

  1. Amazing site…

    I really liked your blog, thanks for sharing this useful information……

Comenteaza