qu est ce que le xanax 0.25 buy xanax levopraid o xanax

shokugeki no soma manga 50 raw soma online soma kaymakamlık turnuvası puan durumu

took 50 mg valium diazepam 5mg valium 5mg 5619

taking half a ambien buy ambien took 4 10mg ambien

soma healthcare ltd docklands buy soma boile za lov soma

functional groups of ambien buy ambien effects of drinking while on ambien

prendere xanax ogni tanto buy xanax online getting high on xanax

what is the purpose of the drug tramadol tramadol 50mg does tramadol slow metabolism

is xanax good for pain buy xanax xanax san jose

can tramadol cause green poop buy tramadol no prescription reasons to take tramadol

LIFESTYLE

Criza îi ocoleşte pe posesorii de Bentley

January 1st, 2010, com Un comentariu

Cu o etichetă de 250.000 de euro şi înţesat cu materiale confortabile şi luxoase, noul Bentley Mulsanne nu-şi face nici o grijă în privinţa clienţilor. 700 de multimilionari pe an nu sunt o problemă nici chiar în zilele noastre!

Bentley Motors a dezvăluit mai multe detalii cu privire la noua navă amiral Mulsanne, în urma debutului spectaculos desfăşurat în august la Pebble Beach Concours d’Elegance şi în septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt. La fabrica Bentley din Crewe, Anglia, au fost organizate peste 1.000 de vizionări private pentru Mulsanne. Numeroase astfel de evenimente au avut loc la diferite reprezentanţe din Marea Britanie, Europa continentală şi Statele Unite.

Artizanii şi inginerii Bentley au proiectat şi realizat noul Mulsanne într-o manieră impecabilă astfel încât să îmbine performanţele, eleganţa, luxul şi rafinamentul pentru care marca a devenit celebră.

În acest context Stuart McCullough, director al departamentului de marketing şi vânzări al Bentley Motors, nu ezită să se laude:

„Interesul manifestat până acum depăşeşte obiectivele de producţie fixate pentru 2010. Mulsanne este expresia pură a designului şi măiestriei artizanale specifice mărcii Bentley, fapt care a atins latura sensibilă a entuziaştilor Bentley din lumea întreagă şi a unui număr mare dintre potenţialii clienţi care au vizitat Crewe în acest an. Am fost încurajaţi de comentariile pozitive privind modelul Mulsanne, venite îndeosebi din partea clienţilor noştri din America.”

Producţia modelului Mulsanne va demara în al doilea trimestru al anului 2010 la sediul Bentley din Crewe. Special pentru Mulsanne a fost construită o nouă linie de producţie a caroseriei, unde tehnologia de vârf în domeniul asamblării caroseriilor, aripile frontale din aluminiu şi sudarea manuală a îmbinărilor de oţel  reuşesc să confere un aspect unic unei maşini cu pretenţii.

Noul Bentley va sosi pe pieţele europene în vara anului 2010. Toate sortimentele de piele disponibile sunt tăbăcite în cadrul unui proces utilizat de mai multe decenii pentru ca acest automobil clasic să nu îşi piardă niciodată aroma caracteristică. Mai mult decât atât, graţie departamentului de design personalizat al Bentley, clientul îşi poate alege propria culoare, perfect adaptată viziunii şi gusturilor sale. În varianta de echipare standard, Bentley Mulsanne este modelul Bentley din epoca modernă cu cea mai mare cantitate de piele şi furnir de lemn, el fiind construit integral în nouă săptămâni.

Habitaclul luxos al modelului Mulsanne este echipat cu cea mai avansată tehnologie. În spatele cadranelor inspirate din modelele de epocă şi al noilor butoane cu efect de sticlă se află tehnici de ultimă oră, printre care se numără conexiunile iPod şi mp3, Bluetooth şi un cititor de cartele SIM, precum şi un sistem 3G MMI. Cei care vor opta pentru dotarea cu sistemul audio de înaltă calitate NAIM se vor delecta cu cel mai puternic sistem audio din lume montat pe un automobil de serie – 2.200 waţi pe 20 de canale.

Sub capotă se regăseşte o ediţie puternic revizuită a motorului V8 de 6,75 litri disponibil şi pe modelul Arnage L. Istoria motorului poate fi urmărită pe o linie cronologică începută în 1959. Asta nu înseamnă că nu avem de-a face cu un motor absolut modern. Dotat cu două turbocompresoare acesta produce 512 CP şi un cuplu fenomenal de 1.020 Nm. Forţa este ­transmisă către trenul de rulare prin intermediul unei cutii de viteze automată cu opt trepte. Tot ansamblul a fost optimizat pentru a oferi pu­tere indiferent de turaţie şi pentru a îndeplini actualele norme de poluare. Diverse componente, de la pompa de apă şi până la supape sunt realizate din aliaje mai uşoare şi optimizate pentru un consum cu 15% mai mic.

Suspensia pneumatică trebuie să fie atât confortabilă cât şi sportivă, în funcţie de situaţie, iar maşina va rula pe cauciucuri 265/40 Pirelli P Zeros montate pe roţi din aliaj de 20 sau 21 de inch.

Noul sistem de control al dinamicii automobilului „Drive Dynamics Control“ permite selectarea a trei moduri de conducere: Bentley, Sport şi Comfort.  Sistemul de acces şi pornire fără cheie identifică şoferul şi permite memorarea unui număr impresionant de parametri: poziţia scaunului şi oglinzilor, poziţia centurii de siguranţă, a volanului şi postul preferat de radio.

Cu producţia pentru următoarea perioadă deja susţinută din avansurile clienţilor ne­răbdători, Bentley Motors, parte din grupul VW, nu-şi face griji pentru viitor. Liniile lor clasice sunt încă la mare căutare, iar tehnologia modernă este cu atât mai apreciată cu cât este aplicată cu discreţie.

Principalul concurent al noului Bentley este modelul Ghost lansat de puţin timp de Rolls-Royce. Acesta are un preţ asemănător cu cel anunţat pentru Mulsanne şi este motorizat de un V12 de 6,6 litri ce dezvoltă 570 CP. Limuzina de 2,5 tone ajunge la 100 km/h în doar 4,9 secunde.

Taguri:

Comentarii

  1. whoah this blog is wonderful i really like studying your articles.
    Stay up the good work! You realize, lots of persons are hunting around
    for this info, you can aid them greatly.

Comenteaza