- Revista Flacara - http://revistaflacara.ro -

Cu brandul la vedere…

Pe etichetele cămăşilor sau cataramele genţilor, pe radiatoarele maşinilor, pe cutii de carton,  pe sticle şi pe ziare  înfloresc zeci  de mărci. Nu suntem conştienţi atunci când alegem un produs  în funcţie  de notorietatea lui sau determinaţi de o campanie persuasivă de publicitate.  Pare ceva natural să ne placă un produs care e românesc, sau e scump, sau pe care deja l-am folosit, l-am băut sau l-am mâncat, sau pe care îl purtăm. Suntem mândri de mărcile care  răsar din  amintirile   noastre de  copil,  din  jocurile  tinereţii   sau  din împlinirile maturităţii.

Pare totul  atât  de simplu… Şi totuşi, bătăliile mărcilor pentru a fi tot timpul  în faţă,  mai în faţă,  cel mai în faţă  se  pot observa la o privire  mai atentă. Poate părea  obositor să  încercaţi să  distingeţi unde  se  află  fiecare, cu  cine  concurează, ce şanse are.

Şi totuşi, acum  noi vă devoalăm marile mistere ale  mărcilor româneşti. Citiţi alături de  noi.  Şi  noi  suntem o  marcă. De  peste 100  de  ani,  se   citeşte

„Flacăra“… Şi,  de  peste 80 de  ani,  se  dezleagă cuvinte  încrucişate datorită revistei  „Rebus“,  al cărei nume a devenit,  între  timp, substantiv comun  în DEX. Aşadar, aventura începe!