how long do the effects of 5mg valium last buy diazepam valium grapefruit juice interaction

what is xanax used for recreationally xanax 1mg xanax fait il maigrir

can u take ambien with nyquil ambien sleep buy real ambien online

how long after taking flexeril can i take ambien buy ambien is melatonin the same as ambien

soma steel canada buy soma effects of soma during pregnancy

street value for 50mg tramadol tramadol buy medicamento que contiene tramadol y paracetamol

ropinirole and valium diazepam 5mg valium seizures dose

can i take ultram and ambien ambien price serious side effects of ambien

tramadol clorhidrato genfar contraindicaciones tramadol 50 mg street value tramadol uk

klonopin valium together diazepam 5mg purchase valium Seattle

LIFESTYLE

Evoluţie 4×4

December 1st, 2007, com 3 comentarii

După ce şi-a asigurat profituri importante de pe piaţa automobilelor de teren, BMW încearcă să deschidă o nişă nouă prin lansarea unui coupe off-road.

Acum ceva ani, ideea de a construi un 4×4 care să aibă alura unui coupe ar fi fost una de domeniul SF-ului. Da, existau unele concepte mai îndrăzneţe, dar nimeni nu credea că vor trece de ochiul calculat al oamenilor de la mar­keting. BMW este însă hotărât şi în vara anului viitor o să vedem pe şosele uimitorul X6. Conform producătorului german, vehiculul cu patru uşi şi tracţiune integrală o să redefi- nească conceptul de automobil off-road.

Denumit Sports Activity Coupe, X6 doreşte să aducă un plus de dinamism în lumea SUV care până în acest moment era definită de vehi­cule dure, greoaie, dar atractive pentru nivelul de siguranţă promis. Acest coupe off-road tre­buie să aibă toate calităţile de mai sus, şi în plus, să fie mult mai apropiat de un automobil sport decât de un break de familie.

Conceptul în sine este destul de radical, iar la exte­riorul unic se adaugă un sis­tem 4×4 inteligent şi o motorizare hibridă.

Modelul ce va intra în fabricaţie anul viitor este aproape neschimbat faţă de conceptul prezentat în luna septembrie la Salonul auto de la Frankfurt. Producţia se va face în Statele Unite, la o fabrică din Carolina de Sud.

Prin comparaţie cu X5, modelul X6 este complet diferit. Caroseria nu împrumută decât imaginea de marcă a BMW, iar alura de hatchback nu are nimic în comun cu celelalte modele BMW cu tracţiune integrală. Parbrizul este mai înclinat şi rotunjit către laterale, gea­murile sunt mai mici, iar farurile şi stopurile sunt complet redesenate.

Deşi mai lung şi mai lat decât X5, noul model nu oferă spaţiu decât pentru patru per­soane şi are garda la sol ceva mai mică. Forma caroseriei garantează însă un portbagaj de dimensiuni generoase. Confortul interior este la standardele cu care germanii ne-au obişnuit. Spaţiul pentru picioare este suficient şi proble­me ar putea să aibă doar pasagerii din spate unde înălţimea acoperişului este penalizată de forma caroseriei. Finisajele şi materialele proto­tipului de la Frankfurt erau de cea mai bună calitate şi modelul de serie o să fie tratat cu aceeaşi atenţie.

Coupe-ul beneficiază de un tren de rulare similar cu cel de la X5, dar se bucură în plus de sistemul de control dinamic al performanţelor (DPC) pentru îmbunătăţirea tracţiunii şi stabi­lităţii. Trenul de rulare este acelaşi xDrive întâl­nit şi la alte modele ale grupului. Noutatea ţine de capacitatea de a direcţiona inteligent cuplul motor nu doar între cele două punţi motoare, dar şi către fiecare roată în parte, în funcţie de necesităţi. Astfel, dacă sistemul detectează că una dintre roţi pierde aderenţa, atunci trimite forţa către roata care beneficiază de cea mai mare aderenţă. Roţile au un diametru de 20 inci şi, având în vedere şi lăţimea maşinii, pro­mit un comportament dinamic nemaiîntâlnit pentru un SUV.

X6va beneficia de aportul unei cutii de vite­ze automată cu opt trepte care se vor schimba opţional şi prin intermediul clapetelor plasate în spatele volanului. Motorul de top este un per­formant V8 de 4,8 litri, preluat de la X5, care dezvoltă 400 CP. Pentru cei care preferă mai multă economie va fi disponibil şi un turbo die­sel de 3 litri cu o putere maximă de 290 CP. Noutatea este însă motorizarea hibridă com­pusă din două motoare electrice: unul pentru oraş şi altul pentru autostradă. Este bine de ştiut că motorul electric oferă maxim de forţă încă de la cea mai joasă turaţie şi aceasta ar

putea să fie una dintre cele mai sportive ver­siuni ale lui X6. Iar BMW are nevoie de cât mai multă forţă în condiţiile în care trimite noul model în luptă cu Range Rover Sport şi Porsche Cayenne. Preţul de pornire pentru X6 se va situa în jurul valorii de 65.000 de euro.

Taguri:

Comentarii

  1. I am constantly browsing online for posts that can assist me. Thanks!

Comenteaza