Fiţi vizionar într-o lume ABSOLUTĂ!
June 1st, 2009, Raluca Spatareanu 5 comentarii TweetDacă sunteţi vizionar şi simţiţi că imaginaţia dumneavoastră vă ajută să creaţi o altă lume, atunci este cazul să vă refugiaţi în lumea ABSOLUT VISIONARIES. Aici veţi avea ocazia de a face un exerciţiu de imaginaţie alături de persoane publice precum Kanye West, Paris Hilton sau Eddie Izzard sau alături de oameni obişnuiţi cu care vă întâlniţi pe stradă, la birou sau la cinema. Puteţi da fuga şi în lumea virtuală pe www.absolutvisions.ro unde veţi găsi descrieri ale universului ideal, plăsmuiri parcă desprinse din vise sau din lumea poveştilor.
Pentru a păşi în lumea vizionarilor nu trebuie să faceţi prea multe eforturi. Lăsaţi-vă purtaţi de imaginaţie pe covorul fermecat al viselor şi nu va trece mult până ce totul va deveni realitate. Totul începe cu 1, cu o viziune. Un pas, un vis sau o dorinţă, de aici porneşte o revoluţie, o mişcare ideologică, un nou curent artistic. Marile idei se nasc în momente neaşteptate, atunci când cineva are curajul să treacă dincolo de convenţii şi să privească dintr-o nouă perspectivă lucrurile care până atunci păreau banale. Este nevoie de optimism, umor şi puţin curaj pentru a construi o lume care prinde viaţă mai întâi în mintea fiecăruia.
Să nu vă gândiţi că marii inventatori ai lumii au obţinut rezultatele pe care le-au obţinut stând mult timp cu mâna la tâmplă şi gândindu-se. Poate că descoperirile lor au fost nişte sclipiri de moment care, odată materializate, le-au adus faimă şi recunoaştere în întreaga lume. Aşa că nu mai staţi pe gânduri şi puneţi-vă imaginaţia la treabă.
Pentru a susţine această platformă în România şi a realiza cât mai multe viziuni, ABSOLUT va organiza o serie de petreceri IN AN ABSOLUT WORLD. Prima a prins viaţă în 1 mai, în Mamaia, în clubul Crush. Aşa că de Ziua muncii, cei mai tineri, mai visători, mai plini de imaginaţie au deschis ochii şi şi-au văzut visul împlinit. A fost ca şi cum ai spune abracadabra şi totul s-a realizat graţie echipei ABSOLUT. În timpul zilei, aleea pietonală a fost luată cu asalt de băieţii care îndeplineau viziunea Danielei: IN AN ABSOLUT WORLD fetele ar primi o floare în fiecare zi. Doamnele au primit şi invitaţia la party-ul din Crush care, în acest univers, începe la apus şi nu se sfârşeşte niciodată.
Drumul către club şi înapoi acasă, de dimineaţă, a fost parcurs de către cei mai norocoşi într-o elegantă limuzină albă, pentru că în viziunea Clarei, aşa ar arăta toate taxiurile. Echipa ABSOLUT a avut grijă ca Oana, şi alături de ea fetele din club, să fie la fel de frumoase de la începutul petrecerii până la finalul ei, pentru că ea visa să existe un make up profesionist care are grijă ca machiajul să fie intact cât mai mult. Invitaţii au beneficiat de tratament VIP, având bodyguardul propriu pentru a îndeplini viziunea lui Cristi sau chelnerul dedicat pentru cei care îşi doresc, asemeni Mihaelei, să nu aştepte foarte mult cocktail-ul preferat. Atmosfera a fost plină de energie şi petrecerea a durat până la răsăritul soarelui. Cu siguranţă, toată lumea care a participat la acest eveniment nu va uita aşa uşor momentele petrecute alături de ceilalţi visători care şi-au scris ideile pe adresa www.absolutvisions.ro.
„Am primit până acum prin intermediul site-ului mai multe viziuni foarte interesante. Sunt gânduri sincere, ale oamenilor care îndrăznesc să viseze şi acesta este primul pas pentru ca un vis să devină realitate. ABSOLUT a susţinut întotdeauna creativitatea şi a inspirat oamenii să privească dincolo de aparenţe si să depăşească convenţiile. Prima petrecere din Mamaia a fost un succes, însă IN AN ABSOLUT WORLD nu sărbătorim numai 1 Mai, ci fiecare zi şi pe fiecare vizionar. Astfel, la evenimentele ABSOLUT, vom încerca să transpunem în realitate viziunile prietenilor noştri.” a declarat Radu Moldovan-Petruţ, Brand Manager ABSOLUT.
Aşadar, ABSOLUT VISIONARIES este o invitaţie adresată tuturor, dar mai ales vizionarilor, dispuşi să accepte provocări şi să se raporteze la experienţele lor cu aceeaşi îndrăzneală şi nonconformism cu care este construită şi identitatea brandului.
Lumea absolută şi minunăţiile ei a început să fie cunoscută de public la începutul anului, când şi-a răsfăţat invitaţii cu un festin al aromelor combinat cu vodcă, şi asta ca să nu mai vorbim de dulciurile parcă desprinse dintr-o poveste în care munţi de zahăr şi frişcă s-au transformat în nişte bunătăţi rar întâlnite.
nr. 6 / iunie 2009 Tweet