- Revista Flacara - http://revistaflacara.ro -

In domeniul construcţiilor România bate Ungaria şi Bulgaria

Piaţa imobiliară şi a construcţiilor româneşti reprezintă un spaţiu unde au loc prefaceri rapide şi adesea spectaculoase, soldate cu profit pe măsură. Să cunoşti bine piaţa pe care operezi constituie un element de bază al reuşitei în afaceri. Doina Mircioiu, director exe­cutiv al companiei Andami– unul dintre jucătorii cu activitate atât în domeniul imobiliar cât şi în cel al construcţiilor, ne oferă o viziune din interior asupra zonei în care operează.

Cum vedeţi evoluţia pieţei construcţiilor în anii următori în România?

Vă rog să comentaţi situaţia actuală de pe piaţa de construcţii românească!

Care sunt principalele tare ale aface­rilor în construcţii în România?

Cum este piaţa românească de construcţii vizavi de pieţele în ţările din jur?

Se construieşte mult, puţin în România? Sunt construcţii solide sau de mântuială cele făcute la noi?

Ca să-şi facă o casă nouă, ce trebuie să ştie clientul mai întâi?

Fiindcă activaţi inclusiv pe piaţa imobi­liară, aş dori să faceţi o caracterizare a acestei pieţe.

Reflectă preţurile materialelor de con­strucţii costurile de fabricaţie, altfel spus, sunt scumpe materialele de construcţii?

Cererea de locuinţe e tot mai mare la români şi, totuşi, nu am crescut ca număr de locuitori. Care e cauza?

Compania Andami a luat fiinţă în 1992, având ca obiect de activitate comer­cializarea materialelor de construcţii. După 15 ani de activitate în domeniul comercializării şi producerii de materi­ale de construcţie, com­pania Andami a ajuns la o echipă de peste 250 de oameni şi o cifră de afaceri pe 2006 de 32 milioane de euro.