INFO: Acces la viaţă
November 6th, 2011, Revista Flacara Comenteaza TweetAcces la viaţă
Acces la viaţă reprezintă o platformă care susţine sistemul medical românesc şi care a fost iniţiată încă din 2010, dar lansată anul acesta de Petrom. În cadrul platformei de susţinere a medicinii autohtone, un succes recent l-a reprezentat finalizarea reţelei de telemedicină de urgenţă în 16 spitale din ţară, cu centru de coordonare în Bucureşti, la Spitalul de Urgenţă Floreasca. La sediul Central al Petrom din Bucureşti a fost marcat evenimentul printr-o conferinţă de presă la care au participat, pe lângă numeroşi ziarişti, Mariana Gheorghe, directorul general executiv (CEO) Petrom, col. Marcel Lucaciu – inspector General IGSU, dr. Raed Arafat – subsecretar de Stat Ministerul Sănătăţii şi dr. Ioana Mihai – coordonatorul Centrului de Telemedicină Floreasca.
Acces la viaţă cuprinde o serie de iniţiative care urmăresc oferirea de soluţii cu impact în trei direcţii majore ale sistemului medical din România: sprijinirea sistemului medical de intervenţie în urgenţă (prin extinderea reţelei de telemedicină şi donarea a trei ambulanţe, care au pornit imediat după eveniment în cursă), programe de training pentru cadrele medicale (cursuri EU Trauma) şi programe de recompensare a medicilor de excelenţă. Sistemul de telemedicină presupune accesul rapid la expertiză medicală prin comunicarea la distanţă. Prin intermediul unui sistem de video-conferinţă şi al unei aparaturi de monitorizare a semnelor vitale, accesul la un diagnostic rapid şi corect este facilitat de recomandările venite din partea specialiştilor din cele două centre de comandă din ţară (Spitalul de Urgenţă Floreasca şi Spitalul Clinic Judeţean Târgu Mureş).
(A.G.)
„Graffiti BBDO” – The Tree of Advertising
Graffiti BBDO a împlinit 20 de ani de existenţă, 20 de ani care cuprind toată viaţa advertising-ului românesc, fiindcă Graffiti BBDO a fost prima agenţie de publicitate de pe piaţa autohtonă, iar de aici şi pe aici au trecut mulţi dintre actualii directori de agenţii de publicitate din România. Drept urmare, echipa Graffiti BBDO a marcat momentul prin evenimentul intitulat The Tree of Ad Life, o aluzie la filmul The Tree of Life şi totodată la cei 20 de ani de existenţă în lumea advertisingului românesc. Graffiti BBDO a sărbătorit momentul la sediul agenţiei cu mâncare gătită de Marius de la Băcănia Veche şi de Micutzii Dejunei, grupul din agenţie care joia pregăteşte echipei Grafitti BBDO surprize culinare, un concert live în parcarea BBDO cu Rimaru, CTC, We Singing Colours şi Fanas, iar invitaţii au avut posibilitatea de a vota cea mai bună lucrare marca BBDO din cei 20 de ani de viaţă publicitară, plus au putut câştiga un Tico din 97’, maşina care a transportat cele mai multe lucrări Graffiti. La miezul nopţii, o sută dintre oaspeţi au fost invitaţi la vizionarea privată, la Cinema Studio, a filmului premiat cu Palme D’Or la Cannes 2011: The Tree of Life.
(A.G.)
„Absolut Blank”
Absolut Vodka, prin noua generaţie de artişti vizuali, a lansat şi în România cea mai recentă mişcare globală, în care brandul apare ca un catalizator al energiei creative, cu stil şi sofisticare. Sub motto-ul Totul începe cu un Absolut Blank, campania este un capitol extrem de provocator pentru acest brand, a cărui lume vizuală a fost mereu vibrantă şi excepţională. Proiectul a debutat în iulie, în Marea Britanie, şi i-a provocat pe artiştii vizuali tineri şi noncon formişti să creeze un univers vizual la fel de neconvenţional şi colorat ca în oricare altă iniţiativă Absolut. Startul noii campanii din România s-a dat în incinta clădirii Academiei Române, sediul din zona 13 Septembrie, unde o sticlă uriaşă de Absolut Vodka a fost împărţită în 17 piese, fiecare dintre acestea urmând a fi pictată de 17 artişti români, pe parcursul unui an întreg de la lansare cât va ţine campania care va ajunge şi în alte oraşe mari din ţară. În seara de la Academia Română, am asistat la un adevărat spectacol, realizat de către alpiniştii utilitari şi de Andrei Pavel, artistul aerograf care a pictat prima piesă din puzzle-ul Absolut Blank, în timp ce invitaţii s-au bucurat de muzică şi cocktailuri pe bază de… Absolut Vodka. Cum altfel?
Andrei Pavel se înscrie printre artiştii tineri care au creat deja pentru Absolut Blank: pictori, sculptori, grafferi, regizori sau artişti digitali şi creatori de instalaţii interactive. De la design-ul grafic jucăuş şi colorat marca Aesthetic Apparatus, ilustraţiile curajoase ale lui Kinsey, sau instalaţiile UVA, creaţiile Absolut Blank reunesc deja o varietate de discipline artistice sub un singur credo – Totul începe cu un Absolut Blank. Simbolul brandului, sticla, devine astfel terenul de joacă pentru artişti.
(A.G.)
nr. 11 / noiembrie 2011 Tweet