- Revista Flacara - http://revistaflacara.ro -

INFO: Acces la viaţă

Acces la viaţă

Acces la viaţă reprezintă  o platformă  care susţine  sistemul medical românesc şi care a fost iniţiată  încă  din 2010, dar lansată  anul acesta  de  Petrom.  În  cadrul  platformei  de susţinere a  medicinii  autohtone, un  succes recent  l-a reprezentat  finalizarea  reţelei de telemedicină de urgenţă în 16 spitale din ţară,  cu   centru  de  coordonare  în  Bucureşti, la Spitalul   de  Urgenţă   Floreasca.   La  sediul Central  al Petrom din Bucureşti  a fost marcat evenimentul printr-o  conferinţă de presă  la care au participat, pe lângă numeroşi ziarişti, Mariana Gheorghe, directorul general executiv  (CEO) Petrom,   col. Marcel  Lucaciu  – inspector  General  IGSU, dr. Raed  Arafat  – subsecretar de Stat Ministerul Sănătăţii şi dr. Ioana Mihai – coordonatorul Centrului de Telemedicină Floreasca.

Acces la viaţă cuprinde o serie de iniţiative care urmăresc oferirea de soluţii cu impact în trei direcţii majore ale sistemului medical din România: sprijinirea  sistemului  medical  de intervenţie în urgenţă (prin extinderea reţelei de telemedicină şi donarea a trei ambulanţe, care  au  pornit  imediat  după  eveniment  în cursă), programe de training pentru cadrele medicale (cursuri EU Trauma) şi programe de recompensare   a   medicilor   de   excelenţă. Sistemul de telemedicină  presupune  accesul rapid la expertiză medicală prin comunicarea la distanţă. Prin intermediul unui sistem de video-conferinţă şi al unei aparaturi de monitorizare a semnelor vitale, accesul la un diagnostic  rapid  şi corect  este  facilitat  de  recomandările venite din partea specialiştilor din cele   două   centre   de   comandă    din   ţară (Spitalul de   Urgenţă   Floreasca  şi  Spitalul Clinic Judeţean Târgu Mureş).

(A.G.)

 

„Graffiti BBDO” – The Tree of Advertising

Graffiti BBDO a împlinit 20 de ani de existenţă, 20 de ani care cuprind toată viaţa advertising-ului românesc, fiindcă Graffiti BBDO a fost prima agenţie  de publicitate de pe piaţa autohtonă, iar de aici şi pe aici au trecut mulţi dintre actualii directori de agenţii de publicitate din România. Drept  urmare, echipa Graffiti BBDO a  marcat momentul prin evenimentul intitulat The Tree of Ad Life, o aluzie la filmul The Tree of Life şi totodată la cei  20 de  ani    de  existenţă  în  lumea advertisingului românesc. Graffiti BBDO a sărbătorit momentul la sediul agenţiei cu  mâncare  gătită   de  Marius  de  la Băcănia Veche şi de Micutzii Dejunei, grupul din agenţie care joia pregăteşte echipei  Grafitti BBDO surprize culinare,  un concert   live   în   parcarea   BBDO   cu Rimaru, CTC, We  Singing  Colours  şi Fanas, iar invitaţii au avut  posibilitatea de a vota cea mai bună  lucrare  marca BBDO din cei 20 de ani de viaţă publicitară, plus au putut câştiga  un Tico  din 97’, maşina  care a transportat cele mai multe lucrări Graffiti. La miezul nopţii, o sută   dintre  oaspeţi au  fost  invitaţi la vizionarea privată, la Cinema Studio, a filmului premiat cu Palme D’Or la Cannes 2011: The Tree of Life.

(A.G.)

„Absolut Blank”

 

 

Absolut Vodka, prin noua generaţie de artişti vizuali, a lansat şi în România cea mai recentă mişcare  globală, în care brandul apare ca  un catalizator al energiei creative, cu stil şi sofisticare. Sub motto-ul  Totul  începe  cu un Absolut Blank,  campania  este  un  capitol  extrem  de provocator pentru acest  brand, a cărui  lume vizuală a fost mereu vibrantă şi excepţională. Proiectul a debutat în iulie, în Marea Britanie,  şi i-a provocat pe artiştii vizuali tineri şi noncon formişti  să creeze un  univers vizual la fel de neconvenţional  şi colorat  ca  în  oricare  altă iniţiativă   Absolut.  Startul  noii  campanii  din România s-a dat în incinta clădirii Academiei Române, sediul din zona 13 Septembrie, unde o sticlă uriaşă de Absolut Vodka a fost împărţită în 17 piese, fiecare dintre acestea urmând a fi pictată de 17 artişti români, pe parcursul unui an întreg de la lansare cât va ţine campania care va ajunge şi în alte oraşe mari din ţară. În seara de la Academia Română, am asistat la  un adevărat spectacol, realizat de către alpiniştii utilitari şi de Andrei Pavel, artistul aerograf care a pictat prima piesă din puzzle-ul Absolut Blank, în timp ce invitaţii s-au bucurat de muzică şi cocktailuri pe bază de… Absolut Vodka. Cum altfel?

Andrei Pavel se înscrie printre artiştii tineri care au creat deja pentru Absolut Blank: pictori, sculptori, grafferi, regizori sau artişti digitali şi creatori de instalaţii interactive. De la design-ul grafic   jucăuş    şi   colorat   marca    Aesthetic Apparatus, ilustraţiile curajoase ale lui Kinsey, sau instalaţiile UVA, creaţiile Absolut Blank reunesc deja o varietate de discipline artistice sub un singur credo – Totul  începe cu un Absolut Blank. Simbolul brandului, sticla, devine astfel terenul de joacă pentru artişti.

(A.G.)