Leul inaripat inseamna SIGURANTA
December 5th, 2007, Revista Flacara Un comentariu TweetAţi obţinut un premiu pentru calitate. Ce a însemnat acest lucru pentru dumneavoastră?
- In luna decembrie a anului trecut am primit din partea unei cunoscute reviste specializate de asigurări „Premiul special pentru calitatea serviciilor”. De asemenea, în 2002 am obţinut Premiul „Steaua internaţională de platină pentru calitate”, iar în 2000 „Premiul Internaţional de Excelenţă şi Calitate”. Toate aceste premii reprezintă pentru noi recunoaşterea profesionalismului echipei şi a portofoliului de produse oferite pe piaţa românească. Corelând premiile cu rezultatele excelente obţinute de Generali [de exemplu, în primele nouă luni ale anului 2007 am subscris cu 34% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2007), pot spune că facem treabă bună şi asta ne motivează să fim şi mai competitivi în continuare.
-
în materie de CSR ce proiecte aveţi?
-
La nivel global, Grupul Generali este în permanenţă atent la nevoile comunităţilor locale şi îşi îndeplineşte datoria morală faţă de acestea prin susţinerea cercetărilor ştiinţifice, în special a celor medicale. Avem iniţiative caritabile, promovăm evenimente culturale şi artistice, susţinem iniţiativele educaţionale şi sportul, în încercarea de a spori calitatea vieţii. Nu în ultimul rând, Generali se implică în protejarea mediului înconjurător. Există chiar un comitet Generali responsabil cu ecologia, care implementează în prezent strategii de informare a angajaţilor şi de încurajare a unui comportament benefic mediului înconjurător. în România, Generali Asigurări a desfăşurat mai multe proiecte, începând cu un program ecologist intern, numit „De natură responsabili”, care presupune colectarea hârtiei folosite în vederea reciclării. Cu banii obţinuţi pe hârtia colectată se cumpără copăcei care sunt plantati în Bucureşti, în locurile unde nu există verdeaţă. De asemenea, sunt o mulţime de alte proiecte cu caracter social, cultural şi sportiv pe care Generali Asigurări le sprijină şi le va sprijini şi în viitor.
-
Bănuiesc că în departamentul de marketing al Generali este vorba de o echipă care pune în practică toate aceste proiecte pe care le dezvoltaţi. A fost greu/uşor să construiţi această echipă?
-
Nu este uşor să găseşti şi să păstrezi în echipă specialişti în marketing, care să se plieze perfect domeniului asigurărilor şi să îndeplinească, totodată, standardele de profesionalism impuse de Generali. Dar, zic eu că am reuşit să formăm împreună o echipă închegată, bine pregătită din punct de vedere profesional şi foarte implicată în consolidarea şi dezvoltarea companiei.
-
Sunteţi responsabilul de marketing al unei importante companii de pe piaţa românească de asigurări. Vă consideraţi un exemplu de succes?
-
Sunt în această industrie de mai puţin de doi ani. Despre mine, ca un „exemplu de succes” în această piaţă, cred că putem să vorbim abia după încă 5 ani, când rezultatele companiei vor reflecta acest succes. Putem vorbi despre mine doar din prisma experienţei şi a profesionalismului acumulate de-a lungul unei cariere de aproape zece ani în domeniul comunicării.
-
Cum colaboraţi cu alte femei manager din această zonă de activitate?
- Incerc să învăţ de la alte femei manager care activează în România, cu atât mai mult cu cât unele sunt adevărate „exemple de succes”.
„De multe ori sunt întrebată de ce sloganul companiei este «Sub aripile leului». Mă bucur că am această ocazie să expun exact semnificaţia siglei şi a sloganului companiei. Pentm aceasta trebuie să ne întoarcem puţin privirea spre trecut, în sec. IV î. Hr. în acea perioadă leul înaripat era utilizat de cuceritori pentm a simboliza «conducătorul pe pămînt (leul) şi în cer (vulturul)». Mai târziu, în sec. IX d. Hr., veneţienii au adus moaştele Sf. Evanghelist Marcu din Alexandria în Veneţia, şi au transformat leul înaripat, din simbol militar într-unui religios- simbol al sfântului Marcus Evanghelistul -, iar Sfântul Marcu a devenit astfel protec- torul Veneţiei. Simbolistica leului înaripat care îşi ţine laba pe o carte inscripţionată cu textul «Pace ţie, Marcus, Evanghelistul meu» este una a păcii, fapt ce a determinat Generali să adopte ca siglă, în anul 1848, Leul Sfântului Marcu, pe care îl păstrează şi astăzi. Pentm Generali «Leul înaripat» trimite la valorile de siguranţă şi orientare către client a companiei noastre. Conform studiilor realizate la jumătatea acestui an, sloganul Generali este cel mai cunoscut dintre toate cele ale competitorilor locali, iar leul înaripat este, de asemenea, foarte bine cunoscut ca emblemă a companiei.”
Citeste urmatoarea pagina: 1 2
Amazing site…
I really liked your blog, thanks for sharing this useful information……