- Revista Flacara - http://revistaflacara.ro -

Ligia Zaharia: Addvice oferă perspective, stabilitate şi o echipă pe măsură”

Ziceţi-i cum doriţi – sfat, viciu, reclamă, publicitate – dar mai bine ziceţi-i Addvice. Adică firma de publicitate Ad dvice, membră a RTC Holding care, deşi a intrat doar de doi ani pe piaţă, se ţine tare, anul trecut înregistrând o cifră de afaceri de 500.000 de euro. Cân d o agenţie de publicitate micuţă începe să se dezvolte şi să capete contur, nu poţi să rămâi indiferent la ea şi să nu doreşti să pătrunzi în bucătăria ei să afli detaliile reţetelor pregătite departe de ochii lumii. Ligia Zaharia, director al Addvice Plus SRL, ne-a dezvăluit un pic din faţa nevăzută a agenţiei şi am biţiile pe care le are echipa Addvice.

  • Nu, atunci eram în faza absolut incipientă cheagului ulterior al Addvice. Nu aveam departament de creaţie, lucram cu outsideri, eram trei oameni – eu, un om pe partea de producţie şi Ema Cătălin pe partea de PR. încet- încet, din 2004, am început să ne închegăm ca agenţie. Mi-am luat un om pe client service, apoi am mai angajat nişte oameni tot la acest departament pentru a face faţă cerinţelor firmelor din holding şi, cărămidă peste cărămidă, am ajuns la ceea ce suntem azi.„Cel mai mare buget a fost cel de la 1 iulie 2005, când RTC a împlinit 15 ani, a însemnat un buget de 200.000 de euro, iar cel mai mic… foarte mic: 100­200 de euro pen­tru broşura de prezentare a Holdingului RTC, o grămadă de sigle şi logo- uri şi cu bani puţini, tarifele sunt realizate preferenţial pen­tru companiile din holding.”

-Avem şi din afara grupului, astea sunt obiectivele de fapt pe care şi le-a fixat Addvice chiar începând cu 2005 şi ne mândrim deja cu două conturi extra- grup Grundfos şi Bitdifender Softwin. Nu vrem să ne oprim aici.