- Revista Flacara - http://revistaflacara.ro -

Lumea absolută

În lumea obişnuită, familiară, la un moment dat, totul poate părea plictisitor şi atunci noi, oamenii, avem puterea de a o transforma prin ceea ce facem sau prin visele noastre. Aceasta este un fel de invitaţie pentru a păşi precum Alice în Ţara Minunilor. De această dată, vă aşteaptă o lume absolută în care puteţi intra de îndată ce aţi gustat o gură de Absolut. Veţi fi purtaţi în  Absolut World, universul în care totul poate fi posibil.

Această lume absolută s-a materializat cu ocazia unui eveniment inovator şi nonconformist organizat la Bursa Ideilor Creative din Bucureşti, la sfârşitul lunii ianuarie. Fericiţii invitaţi la acest eveniment au avut parte de un adevărat festin, chiar pantagruelic, al aromelor combinate cu vodca Absolut, gheaţă, zahăr şi fructe. Multe vedete autohtone au venit la eveniment interesate să experimenteze trecerea în Absolut World. Lena Criveanu, Catinca Roman, Virgil Ianţu, Wilhelmina Arz, Dragoş Buhagiar, Adrian Nartea sau Doru Frolu sunt câteva dintre numele cunoscute care au participat la această petrecere. Trebuie spus că toţi cei prezenţi s-au simţit bine şi au savurat cocktail-urile rafinate şi sofisticate. Asta pe lângă dulciurile ce păreau aduse din poveste! Conceptul In an Absolut World s-a dezvăluit ochilor celor invitaţi şi toţi au avut parte de emoţie, inedit şi, mai ales, inspiraţie, pentru a-şi crea propria perspectivă, pentru a deveni eroi în  universul pe care sunt invitaţi să şi-l creeze. Oaspeţii au acceptat provocarea campaniei de a se raporta cu experienţele lor cu aceeaşi îndrăzneală şi nonconformism cu care este construită şi identitatea brandului. Evenimentul a oferit o nouă perspectivă asupra lucrurilor, o viziune idealistă asupra unei lumi caracterizate prin optimism şi curaj, unde schimbarea de perspectivă face ca dorinţele să poată deveni realitate.


In an Absolut World este o nouă etapă în istoria  Absolut, o marcă nonconformistă şi inovatoare care acum propune o nouă abordare, mai apropiată de oameni, o perspectivă îndrăzneaţă şi optimistă asupra lumii înconjurătoare.

„Campania In an Absolut World doreşte să iniţieze un dialog între brand şi publicul său. Publicul Absolut este unul inteligent, cu umor şi deschis către nou. Ne dorim foarte mult ca el să considere In an Absolut World o abordare suficient de interesantă şi provocatoare încât să îşi dorească să intre în joc şi să-şi lase propria amprentă asupra lumii, regândind convenţiile şi reconstruind lumea dintr-o perspectivă nouă“, a declarat Radu Moldovan, brand manager Absolut, vorbind despre această nouă campanie de comunicare. A fost un pas firesc, depăşind etapa de implicare a brandului în domeniul artei şi culturii şi colaborarea exclusivă cu artişti şi creatori. Încă din 1981, fotografi, muzicieni şi designeri din întreaga lume au contribuit cu propria lor interpretare la construirea unei identităţi a brandului caracterizate prin creativitate şi inovaţie. De la prima pictură în ulei făcută de Andy Warhol în 1985 până astăzi, forma sticlei de Absolut a inspirat peste 400 de artişti şi pe cei mai mari designeri ai lumii precum Jean Paul Gaultier, Tom Ford, Stella McCartney şi Gianni Versace.


Noua campanie este o invitaţie adresată tuturor, dar mai ales vizionarilor, dispuşi să accepte provocări şi să se raporteze la experienţele lor cu aceeaşi îndrăzneală şi nonconformism cu care este construită şi identitatea brandului.

In an Absolut World este lumea în care totul devine posibil şi de aceea este bine să vă daţi frâu liber imaginaţiei şi viselor pentru a păşi în interiorul ei şi a deveni aici un adevărat erou. Este posibil ca o fabrică să emane bule de săpun în loc de fum? Ei bine, da! Aşa ceva este posibil în acest univers. În cadrul evenimentului, Ron de Preter, barman german specialist în mixologie moleculară, a demonstrat că In an Absolut World cocktail-ul perfect trece dincolo de forma paharului şi a imaginaţiei noastre. Cocktailuri solide ce explodează în gură eliberând o aromă surprinzătoare, preparate după reţete special concepute pentru eveniment, sunt dovada că esenţa cocktail-ului perfect este vodca perfectă.  Phillip Chbeeb, faimos freestyler şi coregraf american, a reuşit să convingă prin stilul său unic şi spectaculos, că dansul nu are limite. In an Absolut World  dansul este o formă de exprimare liberă, izvorâtă din pasiune şi nu din convenţii. Această lume şi-a prezentat şi propria viziune asupra artei, cu ajutorul lui Chris Channing, singurul artist european specializat în tablouri vivante. Special pentru acest eveniment, el a recreat două celebre picturi, Autoportret de Vincent Van Gogh şi La Gioconda a lui Leonardo da Vinci. Iar dacă cocktail-urile lui Ron de Preter au mers la sufletul invitaţilor electrizaţi de dansul lui Chbeeb, mai toţi au avut curiozitatea de a-l privi măcar câteva secunde pe Channing şi de a se fotografia alături de acest Van Gogh pictat pe faţă şi zâmbitor din când în când. Evenimentul In an Absolut World a creat pentru cei prezenţi o lume în care orice poate deveni posibil, pentru că viziunile prind viaţă mai întâi în mintea fiecăruia.