do you have to eat food with tramadol order tramadol online cod meloxicam and tramadol interaction

how long does xanax take to get in your system buy xanax online without prescription what will happen if you overdose on xanax

medio ambiente spanish a level ambien no prescription ambien eating during sleep

valium no hace efecto diazepam 5mg valium nhs

xanax da 0.25 buy xanax xanax bar green mg

can i mix tramadol with acetaminophen tramadol 50 mg how much is overdose of tramadol

alprazolam online canada alprazolam 0.5mg methadone and xanax side effects

1 mg klonopin 10mg valium valium 5mg bupropion valium interaction

can tramadol relieve depression tramadol cheap physical dependence on tramadol

purchase tramadol Nebraska buy tramadol drug interaction tramadol benadryl

ALMANAH FLACARA

Moda vine de la Paris

January 3rd, 2011, com Comenteaza

La începutul lui octombrie s-a desfăşurat Săptămâna Modei de la Paris. Prezentările de aici sunt cele care au dat tonul tendinţelor pentru sezonul primăvară-vară din 2011.

Critica i-a remarcat, din nou, pentru sezonul primăva­ră/vară 2011, pe granzii modei Karl Lagerfeld şi John Galliano, şi a observat cu atenţie prezen­tarea Alexander McQueen, prima dată fără amprenta lui McQueen. Sarah Burton, partenera vulcanicului Alexander McQueen – care s-a sinucis în februarie anul acesta -, a rămas pe baricade şi creează pentru a duce brandul mai departe.

Variate şi originale, prezentările marilor designeri au avut câteva caracteristici comune – noncon- formismul, monocromia, nuanţele neutre şi o unanimă dorinţă a creatorilor de a renunţa la exclu­sivismul care făcea legea în Săptămâna Modei.

John Galliano a continuat construcţia femeii-muză înce­pută cu ocazia prezentării co­lecţiei toamnă-iarnă 2010/2011. Creatorul şi-a menţinut încli­naţia către gotic. Pentru primă­vara viitoare, sofisticatul brita­nic a folosit imprimeuri şi culori puternice pentru croirea unor pantaloni supradimensio­naţi, cu tăieturi masculine şi talie înaltă, şi a unor pardesie din organza. Piesele forte ale colecţiei sale au fost rochiile de seară cu broderii inspirate din sculptura anilor ’20.

Jean Paul Gaultier a punc­tat pe nonconformism, alegând ca prezenţă forte pentru colecţia sa pe rubensiana cântă­reaţă Beth Ditto, şi asta în condiţiile în care Ditto este renumită pentru aversiunea pe care o are faţă de marii desig- neri. Ditto afirma, referindu-se la Karl Lagerfeld, că este „un omuleţ lipsit de importanţă”… Dar trecutul a fost şters cu buretele, iar rotofeia Beth a căl­cat apăsat şi hotărât pe pasare­la lui Gaultier, îmbrăcată în haine special făcute pentru generoasele ei dimensiuni.

Maria Lani este muza care a stat la originea colecţiei pe care excentricul John Galliano a pre­zentat-o la Opera Comică din Paris. Lani este un personaj al anilor ’20 care întruchipa feme­ia aflată cu un pas înaintea vre­murilor. Modelele au interpre­tat rolul vânzătoarelor de mărunţişuri, îmbrăcate în dan­tele fucsia şi broderii metalice, coafate cu buclele specifice începutului de secol XX. Galliano a păstrat şi pentru acest sezon atracţia pentru flo­ral, manifestată în colecţia toamnă/iarnă 2010-2011.

Karl Lagerfeld şi Chanel nu mai fac de mult simple prezen­tări de modă. Defilarea casei Chanel este, în sine, o piesă de teatru scurt. Muzică simfonică, monocromie pigmentată, roz prăfuit, galben sau nuanţe de piersică… Aceasta este descrie­rea colecţiei Chanel. Penele şi brăţările supradimensionate au fost doar pentru decor.

Printurile florale pe fond alb au dominat, accentele de culoare fiind puse pe alternanţa alb şi roşu. Se merge pe rochiile vaporoase şi romantice. Dacă la imprimeurile vesele adăugăm a doua tendinţă a sezonului, albul, concluzia este că vara vi­itoare va fi una romantică.

Designerii spun că în sezo­nul toamnă-iarnă 2010 se poar­tă pantalonii lejeri, care lasă să se vadă glezna. Culorile sezo­nului sunt roşu, gri, negru, alb, la care se adaugă cotropitor bej, devenit o obsesie a momentu­lui. Lungimea potrivită a fuste­lor este puţin peste genunchi, fiind preferate croielile drepte. Influenţa anilor ’50 este dată de modelul cloş, care revine, inclu­siv în ţinutele de iarnă. Cizmele rămân ridicate până peste genunchi, botinele rămân până la gleznă. Stilul militar se păs­trează în vogă, la fel şi căciulile gigantice şi hainele imense, din blană artificială. În ceea ce pri­veşte culorile, bejul, kakiul şi verdele legionar fac legea. Din urmă ţin aproape maron, gal­ben şi portocaliu, cu accente pe vişiniu, alb şi negru.

Taguri:

Comenteaza