does xanax help with cramps xanax pill can you take xanax for adhd

get zolpidem Downey buy ambien online ambien and bariatric surgery

fun stuff to do on ambien zolpidem no prescription can i take tussionex with ambien

tramadol waxing buy tramadol online tramadol nose bleed

using valium recreationally buy valium online cheap can you smoke or snort valium

buy diazepam online Santa Ana buy valium online buy diazepam Murrieta

xanax xr and grapefruit juice buy xanax clonazepam vs ativan vs xanax

the side effects of xanax bars buy xanax online what does xanax 0.25 look like

how does tramadol high feel buy tramadol online tramadol opiate wd

will tramadol raise my blood pressure tramadol 50 mg tramadol on sleep a randomized

LIFESTYLE

Performanţa de zi cu zi

November 4th, 2011, com Comenteaza

Mai  rapid,  mai  modern,  mai  economic  şi,  totodată,  parcă neschimbat. „Porsche” a lansat noua  generaţie a modelului „911 Carrera”.

La 48 de ani, Porsche 911 este mai tânăr ca niciodată:  o generaţie  complet reproiectată  a maşinii sport clasice a păşit în lumina reflectoarelor, cu silueta ei joasă, contururile atrăgătoare şi detaliile concepute cu precizie artistică.

La baza aspectului atletic stau ampatamentul  mai  lung cu 100  mm şi înălţimea   redusă combinate cu jantele mari de 20 inch. În acelaşi timp, dimensiunile exterioare compacte au fost păstrate. Din faţă,  911 atrage privirea prin aripile arcuite care scot în evidenţă ecartamentul larg ce îi permite să  se așeze cu  încredere pe orice șosea. Oglinzile exterioare au fost remodelate și sunt fixate de partea superioară a ușii. Noua  așezare oferă  avantaje  dinamice, dar subliniază şi linia de design, precum şi impresia vizuală de lăţime.

Complet  nouă, structura de rezistenţă este creată  dintr-un  aliaj inovator de aluminiu şi oţel. Acesta este responsabil pentru o reducere a greutăţii cu 45 kilograme, combinată cu o rigiditate  semnificativ  mai  mare. Optimizările aerodinamice – inclusiv un spoiler spate mai larg cu extindere variabilă – au permis noului 911 Carrera  să stea mai bine pe şosea la viteze mari, păstrând totodată un coeficient aerodinamic foarte bun.

Pentru   a   completa   designul   exterior modern, designerii Porsche au creat un interior a cărui arhitectură este inspirată de la supercar- ul Porsche Carrera GT. Conducătorul auto este acum şi mai bine integrat în cockpit graţie consolei centrale înălţate şi manetei schimbătorului de viteze aşezată mai aproape de volan, într-o manieră  tipică  pentru  sporturile  cu  motor.

Elementele clasice Porsche sunt, de  asemenea, uşor de găsit în interior: tabloul cu instrumentele de bord cu cinci cadrane  – unul dintre ele un ecran TFT multifuncţional, turometrul așezat central şi pornirea motorului din demarorul așezat la stânga volanului.

În încercarea de a stabili noi standarde în clasa sport, Porsche se laudă că noile sale modele 911 Carrera şi Carrera S îmbină perfect performanţele cu eficienţa. Toate versiunile obţin un consum mixt de mai puţin de zece litri de combustibil la 100 de kilometri. Consumul  de carburant şi emisiile sunt cu până la 16 la sută mai mici comparativ cu vechea generaţie.  Acest lucru se realizează prin sisteme şi funcţii, cum ar fi funcţia Auto  Start / Stop, managementul termic, recuperarea  energiei  electrice, prima transmisie manuală cu șapte trepte şi transmisia automată cu dublu ambreiaj (PDK). Noua servodirecţie electro-mecanică  oferă nu numai precizia şi feedback-ul  tipic Porsche,  dar și o creştere a eficienţei şi o reducere a consumului de combustibil.

Modelul 911 Carrera cu noul motor boxer 3.4-litri, 350 CP şi cutie automată PDK consumă doar 8,2 litri la 100 de kilometri, cu 1,6 l/100 km mai puţin decât predecesorul său. De asemenea, la o valoare a emisiilor de 194 g/km de CO2,  aceasta este  prima maşină sport Porsche capabilă să emită mai puţin de 200 g/km.

La Carrera S cu motorul boxer de 3.8 litri – 400 CP și cutie automată  PDK, consumul  de combustibil este redus cu 14 la sută, până la o valoare de 8,7 l/100 km. Și asta în ciuda creșterii de putere cu 15 CP. Emisiile de CO2  sunt acum de 205 g/km.

În acelaşi timp, există îmbunătăţiri  de performanţă  la ambele modele.  911  Carrera S cu PDK reușește să  accelereze  de la zero la 100 km/h în 4.3 secunde. Apăsând  butonul Sport Plus  disponibil  cu  pachetul    opţional Sport Chrono Package, timpul se reduce până la 4,1  secunde. 911  Carrera  cu PDK are nevoie de doar 4.6 secunde (4.4 secunde cu Sport Plus), pentru a sprinta de la zero la 100 km/h.

 

Noul 911 nu oferă  doar o îmbunătăţire  a performanţelor în linie dreaptă ci și o creștere a capacităţii de a aborda traseele virajate. În plus faţă de  ampatamentul mai lung, o mai mare agilitate, precizie şi stabilitate sunt bazate pe o lăţime mai mare a punţii faţă,  axul spate complet nou şi servodirecţia  electro-mecanică. În funcţie de model, există opţional sau standard sisteme active de control care consolidează şi mai mult dinamica de conducere. Acest  lucru este valabil mai ales pentru sistemul PDCC care reduce înclinaţia laterală în viraje, anvelopele  fiind  întotdeauna  în  poziţia optimă  în raport  cu suprafaţa  drumului.  Astfel, viteza maximă în viraje este crescută și se pot obţine performanţe mult superioare pe circuite.

Germanii  se  laudă, în  cazul  acestei  noi generaţii, cu reușita de a îmbina atribute aparent  în  antiteză  precum  performanţa  şi eficienţa, sportivitatea şi utilizarea zilnică a mașinii. Acest  lucru face un Porsche 911 să fie mai atractiv ca oricând pentru cei ce și-l  permit. Noile modele 911 intră în vânzare din 3 decembrie 2011, dar doritorii pot lansa deja comenzi. Preţurile în Germania sunt 88.038 de euro pentru  Carrera 911 şi 102.436 de euro pentru 911 Carrera S.

 

Cu un interior luxos şi un exterior legendar, noua generaţie „911” este aceeaşi maşină sport care atrage priviri şi lansează vise de aproape 50 de ani.

Taguri:

Comenteaza