The drug has a number of contraindications to use. The main one is that it can’t be given to children under 14 years of age. Children do not tolerate opium analgesics, and they develop addiction faster, which can lead to serious health problems. where to buy tramadol online When you get complete details about what Tramadol is, what it offers, what benefits it has, you will be attracted to buy tramadol for treating pains. You can easily get the drug from a trusted and reputed online drug store. This helps in getting the original, pure medicine without any fear of low quality ingredients.

Being an unscheduled drug it doesn't require any prior prescription and hence poses no problems in ordering online. The customer can choose from a wide variety of online companies like NicePills.com to place an online order, pay the required amount online and get the required number of pills at their doorstep within 2-3 days. buy soma online no prescription Being an unscheduled drug it doesn't require any prior prescription and hence poses no problems in ordering online. The customer can choose from a wide variety of online companies like NicePills.com to place an online order, pay the required amount online and get the required number of pills at their doorstep within 2-3 days.

Before you take this medicine, you should inform the pharmacist or the physician in case you have allergy with it. Also, in case you have allergy with mebutamate, meprobamate or tybamate, you should again inform your doctor about it. Also if you have certain other allergies, you should tell your doctor. In case you wish to know certain other details, you should ask your pharmacist. order tramadol overnight For people who really are not in a position to even visit the doctor, they can also go ahead and speak to an online doctor to obtain the prescription so that they can place the order for ultram while sitting at home or wherever they are.

Buy soma online it should be taken cautiously by examinees who have renal and kidney illnesses; by children under the age of 12; by women who are feeding their children with breast-milk. where to buy tramadol No medicines should ever be taken without the prior consultation of the doctors. The doctors after the due checking must understand the necessity of the tramadol and will then prescribe it. Patients being volunteers at many times make severe errors of wrong medication. The tramadol if consumed will cause severe side effects which would include, vomiting, nausea, and many more.

In case you have by mistake done overdosing or you suspect that the pet has accidently eaten more of Tramadol, you should immediately come in touch with your vet. Call animal poison center and do not forget to carry the vet’s prescription along. tramadol reviews Buy soma online it should be taken cautiously by examinees who have renal and kidney illnesses; by children under the age of 12; by women who are feeding their children with breast-milk.

LIFESTYLE

Piaţa sedan-urilor primeşte noi competitori

January 1st, 2008, com 2 comentarii

Apetitul românilor şi al pieţelor estice în general pentru maşinile cu portbagaj îi forţează pe constructorii auto să introducă noi sedan-uri derivate din modele de succes. În 2008 debutează Opel Astra Sedan şi Citroën C4 Sedan.

Fie că vorbim de francezi, italieni, nemţi sau coreeni, în acest moment orice dealer de automobile este fericit să poată prezenta în showroom o maşină care să-i aducă vânzări considerabile.

În fond, Renault domină piaţa automobilelor de import încă din anul 2000 prin Clio Symbol şi prin fratele mai mare, Mégane Sedan. Skoda a avut un succes considerabil cu Fabia Sedan, iar Fiat s-a bucurat de cifrele aduse de modelul Albea.

Normal că au existat şi insuccese, dar la ce te poţi aştepta atunci când modelul tău sedan este produs în Iran (Peugeot 206)?

Piaţa a evoluat, iar în acest moment atenţia cumpărătorilor a început să se îndrepte şi spre modele ceva mai scumpe din clasa compactă: Opel Astra, Kia Ceed, Citroen C4. Toate sunt alegeri interesante, dar în opinia vânzătorilor ar fi fost şi mai interesante dacă ar fi avut un portbagaj încăpător.

SIAB 2007 a încercat să răspundă cererii pentru astfel de automobile, iar anul acesta îşi fac debutul pe piaţă două modele cu potenţial pentru succes: Opel Astra Sedan şi Citroën C4 Sedan.


Născut în Polonia, de origine germană şi aflat în solda americanilor

Cam aşa ar suna o descriere a originilor modelului Astra Sedan a cărui fabricaţie a debutat în august 2007 la Gliwice, în Polonia. GM, producătorul american ce deţine Opel, îşi pune mari speranţe în acest model cu care speră să îşi crească prezenţa pe piaţa europeană cifrată în acest moment la 8,9% din vânzările totale.

Cu noul Astra Sedan, Opel continuă tradiţia acestui model, primele două generaţii Astra fiind, de asemenea, prevăzute cu patru uşi şi un portbagaj separat de mare capacitate. Gliwice, Polonia este o locaţie ideală pentru pieţele din Europa Centrală şi de Est pentru care a fost conceput iniţial acest model. Producţia sedan-ului anterior, Astra Classic, va continua în aceeaşi locaţie, asta fiind ultima găselniţă a producătorilor ce menţin în fabricaţie modele mai vechi pe care le oferă la preţuri foarte bune.

Noul sedan completează designul progresiv, bine echilibrat al modelului Astra. Proiectanţii au optat pentru ampatamentul lung al versiunii station wagon (2.703 mm) pentru a dispune de un spaţiu generos în partea din spate a autovehiculului şi un portbagaj de mare capacitate. Cu o lungime de 4.587 mm şi o capacitate a portbagajului de 490 l, maşina este destinată celor care îşi doresc un autovehicul de familie.

Patru variante de motorizare ECOTEC pe benzină sau diesel sunt disponibile pentru modelul Astra cu patru uşi: două motoare pe benzină

(1,6 litri/115 CP, 1,8 litri/140 CP) şi două motoare diesel (1,3 litri/90 CP, 1,7 litri/100 CP). Gama de transmisii include cutii de viteze manuale cu cinci şi şase trepte de viteză, o cutie automată cu patru trepte de viteză, precum şi o cutie de viteze manuală robotizată Easytronic.

Funcţiile standard de siguranţă ale modelelor Astra includ discuri de frână faţă, ABS, controlul frânării în curbă (CBC) şi sistem de asistenţă la frânare.

La interior, nu există deosebiri faţă de modelul în cinci uşi şi Opel oferă aceleaşi dotări opţionale precum farurile bi-xenon, asistenţa la pornirea în rampă (HSA), sistemul electric de încălzire „Quickheat“ şi sistemul de control al distanţei la parcarea cu spatele Park Pilot.

Noul model Astra este disponibil cu trei niveluri de echipare: Essentia, Enjoy şi Cosmo.

Preţurile pentru noul sedan încep de la 15.000 de euro şi se situează cu doar 400 de euro peste modelul echivalent în cinci uşi.


Surpriza aşteptată

Anul trecut scriam despre modelul C4 Sedan care se comercializează pe pieţele din America de Sud, dar pentru care producătorul francez nu dorea să confirme aducerea în Europa. Odată cu apariţia Citroën România, în iulie 2007, lucrurile s-au clarificat. Nu poţi să ignori o piaţă cu o creştere de 15% pe an care a depăşit Polonia şi multe ţări importante din vestul Europei. Şi dacă îi acorzi toată atenţia, atunci trebuie să îi aduci şi un automobil pe gusturile sale.

Aşa se face că, la începutul lunii mai, vor debuta vânzările pentru un automobil francez, adus însă din cealaltă parte a lumii, tocmai din Argentina. Dar asta nu este tot, pentru că C4 Sedan a fost iniţial dezvoltat pentru piaţa din China unde se produce sub numele de C4 Triomphe. Aşadar, origini încurcate şi pentru acest model.

C4 Sedan vine în completarea gamei C4 existente care s-a vândut în aproape 600.000 de exemplare de la lansare. Berlina tricorp beneficiază de toate atuurile lui C4 în ceea ce priveşte echipamentele, confortul oferit şi siguranţa. În plus, are un design plăcut, tipic franţuzesc, care se integrează în codurile stilistice ale gamei.

Dimensiunile (lungime de 4,77 m, lăţime de 1,77 m şi înălţime de 1,51 m), oferă o habitabilitate optimă, iar volumul portbagajului este foarte generos (513 litri). C4 se remarcă şi prin spaţiul pentru pasageri. Lăţimea la interior este de 1,42 m atât la locurile din faţă cât şi la cele din spate.

La fel ca şi modelul din care este derivat, sedan-ul este echipat cu un volan cu centrul fix prevăzut cu diferitele comenzi legate de confort (sistem audio, telefon) şi de asistenţă la condus (cruise-control). Această configurare ergonomică garantează uşurinţa utilizării comenzilor şi a condusului, iar adaptarea pe un astfel de model se face foarte rapid.

Deocamdată, Citroën România a anunţat doar două motorizări pentru acest model: benzină 1.6i 16V 110 CP şi diesel 1.6 HDi 110 CP cu filtru de particule. Acesta din urmă este cu adevărat un motor excepţional care oferă un echilibru perfect între consum şi putere.

Construit pe aceeaşi platformă cu C4, asemenea modelelor Grand C4 Picasso şi C4 Picasso, sedan-ul preia integral gama de echipamente de siguranţă a acestuia. De aceea este de presupus că beneficiază de aceeaşi protecţie de 5 stele câştigate la testele EuroNCap.

Deocamdată nu se cunosc preţurile exacte la care se va comercializa noul model, dar oficialii Citroën au declarat că sedan-ul o să fie ceva mai scump decât actualul model. Cel mai probabil diferenţa se va situa tot în jurul a 500 de euro.

Supercar-ul diesel

Audi a uimit asistenţa la Salonul auto de la Detroit prin lansarea unei versiuni extreme a modelului R8 motorizat de un V12 TDI.

Cu o capacitate cilindrică de 6 litri, motorul biturbo oferă performanţe mai impresionante decât motorizările pe benzină. Cei 493 CP sunt completaţi de un cuplu fabulos de 1.000 Nm care asigură senzaţii tari celor de la volan. Sprint-ul de la 0 la 100 km/h se realizează în doar 4,2 secunde, cu 0,4 secunde mai puţin decât versiunea pe benzină.

În ciuda design-ului impresionant publicul a fost atras de motorul neobişnuit. Americanii nu sunt deloc amatori de propulsoare pe motorină, dar aşa ceva nu îi putea lăsa indiferenţi. Audi este un specialist al motoarelor diesel, iar propulsorul este inspirat de cel ce a asigurat victoria modelului Audi R10 în 2006 şi 2007 la cursa de 24 de ore de la Le Mans.

În afară de reprizele impresionante, R8 TDI oferă şi emisii reduse considerabil. Maşina beneficiază de injecţie de tip common-rail, dar şi de un convertor catalitic care injectează o soluţie pe bază de uree (AdBlue) în evacuare pentru a neutraliza gazele rezultate. Astfel R8 este compatibil cu normele de poluare Euro 6, consumă 10 litri/100 km şi poate alerga cu până la 300 km/h.

Cel mai probabil maşina se va produce în serie începând cu 2009.


Taguri:

Comenteaza