soma office space san francisco soma online can you take soma with ultram

ambien zolpidem high buy ambien online buy zolpidem Florida

buy zolpidem Erie buy ambien online ambien detection time in urine

valium online Winston–Salem buy valium valium effect on memory

ambien and first trimester pregnancy buy ambien how to tell fake ambien

does valium last all day cheap diazepam how to purchase valium

tramadol para perros buy tramadol online tv 58 tramadol snort

soma veiculos fiat sorocaba soma no prescription valium compared to soma

is tramadol like a percocet buy tramadol norco or tramadol

is xanax good for flying alprazolam no prescription how to withdraw from xanax at home

LIFESTYLE

Revenirea la simplitate

May 17th, 2012, com Comenteaza

„Peugeot” se relansează  în forţă  pe piaţa extrem  de populară a maşinilor mici vânzând şi  în  România, din  această primăvară, simpaticul model  208.

Istoria  modernă a Peugeot în România începe  cu modelul 206. Parcă nimic  nu a fost la fel de important înainte de el și, din păcate, nici după. De altfel, chiar  și acum,  în timp  ce vorbim despre  208,  vă puteţi duce   într-un showroom Peugeot ca să luaţi  un  206+ nou-nouţ.   Adică o mașină lansată iniţial în 1998 și restilizată în 2009. Atât  de mare  a fost succesul micuţului 206! Modelul ce i-a urmat, 207, nu a reușit  aceeași  performanţă, deși, la nivel global se poate  lăuda cu peste 2,1 milioane de exemplare vândute. Se poate  spune că a fost o mașină bună, dar  nu una  memorabilă.

Și asta  au realizat și cei de la Peugeot. De aceea, Alain  Tranzer, director de proiect 208, crede  că „va exista  un  înainte şi un  după 208. Această  maşină  marchează  cu  adevărat  o nouă etapă, un  moment definitoriu pentru Peugeot”.

Linia pe care au urmat-o cu modelele ’07 nu  a  fost  considerată  suficient de  inspirată pentru a  fi  continuată și  prima  schimbare majoră a apărut odată cu modelul 208. Micuţul 208 se conformează și este  mai  mic, mai ușor  și foarte  diferit  din punct de vedere al design-ului faţă  de 207.

Soluţiile  tehnice  aplicate îl fac un  vehicul mult  mai uşor  decât  predecesorul (-110 kg în medie  comparativ cu 207 şi nu mai puţin de – 173 kg pentru o gamă care  începe  de  la 975 kg), aerodinamic şi foarte  compact (-7 cm în lungime şi -1 cm în lăţime). Aceste  beneficii sunt  accentuate de  spaţiul mai  mare  pentru ocupanţi: 5 cm  în  zona  genunchilor pentru pasagerii din  spate  şi un  plus  de  15 dm³  în volum, ca o dovadă a arhitecturii optimizate. Portbagajul de 285 litri asigură suficient spaţiu pentru o vacanţă în doi.

Interiorul continuă promisiunea inovaţiei, aşa cum face şi design-ul exterior. Instrumentele de bord şi butoanele au fost complet  regândite pentru  a  deveni  intuitive  şi clare.  Toate  acestea  sunt  poziţionate în jurul unui volan  mic, a unui panou de bord  de tip head-up display şi a unui touch-screen cu diagonala  de  18 cm.    Acesta  merită toată atenţia pentru că este genul  de inovaţie anunţată de mai mulţi  producători și care poate  deveni un standard pentru viitor.  De altfel, noul Renault Clio, așteptat la toamnă, o să aibă  parte  de un ecran  asemănător.  Ecranul găzduiește  toate funcţiile  multimedia (muzică, telefon,  radio, USB)   și   navigaţie.   Deși   este   disponibil standard de  la  al  doilea   nivel  de  echipare, navigaţia  integrată   trebuie  achiziţionată suplimentar (490 de euro  în Franţa).

Managerul proiectului 208, recunoaște că „decizia de a regândi complet bordul a însemnat asumarea unui  risc  uriaş”. Modelul acesta  o  să atragă cele  mai  multe vânzări ale mărcii și asta înseamnă că, pentru cei mai mulţi,  acest interior definește interiorul unui Peugeot.

Reducerea greutăţii şi îmbunătăţirea aerodinamicii, motoarele moderne şi folosirea  tehnologiei micro-hibrid e-HDi  pe  toate versiunile au permis noului Peugeot o reducere  medie  a  emisiilor poluante  cu  34 g  CO²/km faţă  de modelul 207.

Varietatea de  motorizări este  impresionantă. Pentru benzină există motoare în trei cilindri  cu capacitate de 1 și 1,2 litri cu puteri de 68 și 82 cai putere. În partea superioară a gamei  se poate  opta  pentru un  motor  de 1,6 litri  și  120  CP.  Versiuni mai  puternice  ale acestuia (150 CP și chiar  200 CP) sunt  așteptate să echipeze 208 în următorii ani.

Variantele diesel  sunt  1,4 HDi  68 CP, 1,6 HDi 92 CP și 1,6 HDi 115 CP. Peugeot susţine că nici unul dintre motoarele diesel nu are un consum mixt mai mare de 3,8 l/100 km și nici un  motor  pe benzină nu  consumă mai  mult de 5,8 l/100 km în regim  mixt.

Peugeot 208 a fost primit cu entuziasm în Franţa.  Marele  său  rival,  Renault Clio este  la final de carieră și complet demodat prin comparaţie. VW  Polo și Ford Fiesta sunt  două alegeri foarte inspirate, dar plusul de tehnologie și noul design îi oferă lui 208 un ușor avantaj.

Rămâne de văzut dacă și piaţa din România o să reacţioneze de aceeași  manieră. Politica de preţuri și publicitatea vor face diferenţa pentru că,  din  punct de  vedere calitativ, lui 208 nu mai ai ce să-i reproșezi.

Taguri:

Comenteaza