soma intimates eastview mall buy soma soma do decimo

does ambien show up in blood test buy ambien online safe dose range of ambien

xanax imprints generic xanax how many xanax will stop your heart

tramadol dose rate tramadol 50 mg tramadol price usa

soma sf rentals carisoprodol soma livro a soma dos dias

mixing xanax with ritalin generic xanax price for generic xanax

shokugeki no soma 55 vf buy soma online no prescription main function of soma

ambien plus xanax buy xanax xanax mixed with ativan

xanax equivalent valium buy valium online valium adderall combination

how many milligrams does it take to overdose on valium valium without prescription valium no prescription

ZOOM

„Secundă-viaţă“ ajută vieţi

July 15th, 2012, com Comenteaza

Premieră pe piaţa de publicitate  din România. S-a lansat programul „Secundă-viaţă“ şi s-a  dat startul campaniei de strângere de fonduri  pentru Fundaţia „Mihai Neşu“.

„Secundă-viaţă” este un  mecanism inovator  de  strângere de  fonduri conceput de  Leo Burnett. Programul oferă companiilor interesate și industriei de publicitate posibilitatea de a se implica  direct în susţinerea diverselor cauze sociale,   prin   cedarea  contravalorii  media  a unei secunde din spoturile tv.

„Diferenţa dintre o reclamă tv standard de 30 de  secunde și  aceeași  variantă de  29 de secunde este insesizabilă pentru spectator, însă poate  face toată diferenţa pentru o cauză  umanitară. Contravaloarea unei  secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci aproximativ 3% din  bugetul de tv). Deoarece costul   unui spot  tv  este  calculat   funcţie   de audienţe, publicul este  cel  care  practic  ajută doar  uitându-se la tv. Cu cât audienţele sunt mai  mari,  cu atât  suma  pusă  în slujba  cauzei umanitare devine mai mare.  Altfel spus,  doar uitându-se la reclame, publicul face ca mărcile să  ajute   cauzele   umanitare”,  explică   Victor Stroe, Planning Director,  Leo Burnett.

 

Mecanismul „Secundă-viaţă“ constă în cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile tv către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla „Secundă-viaţă“, marcând implicarea acestora în susţinerea cauzei alese.

 

„Dorinţa de a-i ajuta pe ceilalţi, dorinţa de a da viaţă speranţelor a fost motorul acestei iniţiative  de suflet  pentru noi. Secundă-viaţă este, mai  presus de  toate,  o  modalitate prin  care industria de publicitate folosește  mecanismele proprii în scop umanitar. Avem  toată  încrederea că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru, pentru că fiecare  secundă contează. Iar Secundă-viaţă poate  schimba vieţi”,   adaugă  Ioana   Iordache,  CEO   Leo Burnett.

Primele mărci  care au acceptat să se alăture programului „Secundă-viaţă” și să susţină, astfel, Fundaţia „Mihai  Neșu” sunt  AXA Asigurări și Gazeta sporturilor (iniţiator al proiectului).

Taguri:

Comenteaza