half life tramadol hcl tramadol 50 mg can you take oxycodone 6 hours after tramadol

valium effects on heart diazepam 5mg valium and ns

why can't i drink alcohol on tramadol tramadol 50mg indication and side effects of tramadol

griz soma video buy soma online without prescription soma Plano

stofnaam tramadol buy tramadol benefits of quitting tramadol

xanax and central nervous system buy xanax difference between xanax and sertraline

exercicios resolvidos soma dos termos de uma pg finita soma carisoprodol soma joint pain

soma solutions houston tx buy soma online no prescription em uma pa a soma do terceiro com o setimo

tramadol to buy online uk buy tramadol online tramadol overnight amex

beställ tramadol på nätet tramadol buy comment prendre tramadol

ZOOM

„Secundă-viaţă“ ajută vieţi

July 15th, 2012, com Comenteaza

Premieră pe piaţa de publicitate  din România. S-a lansat programul „Secundă-viaţă“ şi s-a  dat startul campaniei de strângere de fonduri  pentru Fundaţia „Mihai Neşu“.

„Secundă-viaţă” este un  mecanism inovator  de  strângere de  fonduri conceput de  Leo Burnett. Programul oferă companiilor interesate și industriei de publicitate posibilitatea de a se implica  direct în susţinerea diverselor cauze sociale,   prin   cedarea  contravalorii  media  a unei secunde din spoturile tv.

„Diferenţa dintre o reclamă tv standard de 30 de  secunde și  aceeași  variantă de  29 de secunde este insesizabilă pentru spectator, însă poate  face toată diferenţa pentru o cauză  umanitară. Contravaloarea unei  secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci aproximativ 3% din  bugetul de tv). Deoarece costul   unui spot  tv  este  calculat   funcţie   de audienţe, publicul este  cel  care  practic  ajută doar  uitându-se la tv. Cu cât audienţele sunt mai  mari,  cu atât  suma  pusă  în slujba  cauzei umanitare devine mai mare.  Altfel spus,  doar uitându-se la reclame, publicul face ca mărcile să  ajute   cauzele   umanitare”,  explică   Victor Stroe, Planning Director,  Leo Burnett.

 

Mecanismul „Secundă-viaţă“ constă în cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile tv către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla „Secundă-viaţă“, marcând implicarea acestora în susţinerea cauzei alese.

 

„Dorinţa de a-i ajuta pe ceilalţi, dorinţa de a da viaţă speranţelor a fost motorul acestei iniţiative  de suflet  pentru noi. Secundă-viaţă este, mai  presus de  toate,  o  modalitate prin  care industria de publicitate folosește  mecanismele proprii în scop umanitar. Avem  toată  încrederea că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru, pentru că fiecare  secundă contează. Iar Secundă-viaţă poate  schimba vieţi”,   adaugă  Ioana   Iordache,  CEO   Leo Burnett.

Primele mărci  care au acceptat să se alăture programului „Secundă-viaţă” și să susţină, astfel, Fundaţia „Mihai  Neșu” sunt  AXA Asigurări și Gazeta sporturilor (iniţiator al proiectului).

Taguri:

Comenteaza