order valium Santa Ana buy valium online how many valium are dangerous

how much xanax does it take to get addicted buy xanax online occasional use of xanax while breastfeeding

soma belediyesi ikiz kuleler cheap soma soma 2.el eşya

cutting phentermine pill in half buy phentermine phentermine and dark circles under eyes

buy alprazolam online no prescription xanax 1mg xanax bars and molly

buy valium online Alaska buy valium erowid vaults valium

phentermine en france buy phentermine online no prescription dangers of long term use of phentermine

best way to enhance valium diazepam 5mg demerol valmid valium

hvor lenge sitter tramadol i blodet tramadol 50mg can tramadol contain morphine

yellow xanax bars time released generic xanax uk equivalent to xanax

BUSINESS

Ştiri de pe un colţ de bancă

April 8th, 2012, com Un comentariu

Nu mă  pricep.  Sunt  doar  un chibiţ.  Mă atrag  numele celebre, mărcile  internaţionale şi  anunţurile   glorios-sforăitoare. Mai citesc un ziar, arunc o privire pe net sau primesc vreun comunicat de presă. Sunt un chibiţ de business.

Mai întâi am aflat că Nissan, frăţiorul japonez  al  Renault  se  pregăteşte să  resusciteze mai mici, ce ne umplu viaţa de vreo câţiva ani buni: computerele Apple. Toate aceste deviceuri ce poartă litera  i la începutul numelui de model  au  ajuns  un  fel de  extensii  ale minţii noastre de secol XXI. Vânzările au fost uriaşe, la  fel şi profiturile. Astfel  încât  cele  100 de marca  Datsun. Se vorbeşte de anul  2014 şi de o maşină low-cost,  pentru pieţele  din Indonezia, Rusia  şi India.  Fabricanţii niponi mizează pe  imaginea de  maşină solidă,   pe miliarde de dolari aflaţi în trezoreria companiei  ar  trebui folosite.  Tim  Cook,  succesorul lui Steve Jobs la comanda Apple a anunţat că pentru prima dată  după 1995, compania va care te poţi  baza, a mărcii Datsun, defunctă vărsa  dividende trimestriale acţionarilor săi, din deceniul  8  al  secolului  trecut.   Carlos Ghosn,  Preşedinte şi CEO al Yokohama Rubber Company, adică  Nissan, este  cel care   a făcut anunţul cu  ocazia  unei  vizite  în  Indonezia. Acolo unde se vor face investiţii de peste  400 de  milioane de  dolari,  după cum  aflăm  din Financial  Times.  Să  nu   uităm  că  domnul Ghosn  este  şi CEO  (sau  PDJ… cum  ar  fi pe franţuzeşte!) la Renault, precum şi la Renault-Nissan Alliance… Mă întreb:  Oare  Dacia nu se află în pericolul de a fi canibalizată de marca Datsun?  Mai  ales  dacă  se  vor  întâlni pe  un teren…   neutru,  aşa  cum   este…  Rusia?   Sau vom avea un Datsun Duster în curând?…

De la maşini  sar  spre  dispozitivele mult mai mici, ce ne umplu viaţa de vreo câţiva ani buni: computerele Apple. Toate aceste deviceuri ce poartă litera i la începutul numelui de model au ajuns un fel de extensii ale minţii noastre de secol XXI. Vânzările au fost uriaşe, la fel şi profiturile. Astfel încât cele 100 de miliarde de dolari aflaţi în trezoreria companiei ar trebui folosite. Tim Cook, succesorul lui Steve Jobs la comanda Apple a anunţat că pentru prima dată după 1995, compania va vărsa dividende trimestriale acţionarilor săi,începând din septembrie 2012. În acelaşi timp se va  declanşa o acţiune de  răscumpărare a acţiunilor de pe piaţă,  ambele  acţiuni  se estimează că vor costa grupul aproximativ 45 de miliarde de  dolari.  Ne  întrebăm totuşi  cum vor  evolua cei de  la Apple după ce aplicarea ultimelor idei  şi inovaţii rămase de  la Steve Jobs se va  încheia?  Oare  spiritul inovativ al companiei va continua să existe?

După maşini  şi computere e momentul să ne întoarcem spre cultură şi chiar mai mult de atât,  spre  piaţa  de carte.  Printr-un lung  periplu japonez, apoi american, revenim pe continentul   nostru,   unde   în    Franţa   a   fost declanşată o mare  bătălie  pe piaţa  de… carte. Deşi  porţile Salon de Livre de  la  Paris  s-au închis,  lupta pentru Flammarion abia  a început.  Grupul, cotat ca al patrulea din Franţa,  a fost înfiinţat în 1876 de Ernest  Flammarion şi este  deţinut de  conglomeratul media italian RCS MediaGroup din 2000.

RCS care a acumulat datorii de peste  980 milioane de  euro,  încearcă  să recupereze cât poate.  Valoarea de vânzare a grupului Flammarion a fost declarată (cu un vădit  optimism, la 130% faţă de cifra de afaceri) în jurul sumei  de 300 milioane de euro.  Cei doi mari care se bat pentru marele  F sunt  alianţa Albin Michel – Actes Sud (un  tânăr  jucător  pe piaţa franceză, fondat în 1979, care a lovit şi a vândut  mizând pe  trilogia  lui  Stieg  Larssen)  şi celebrul  Gallimard. Oricare  dintre ei, prin achiziţionarea grupului Flammarion se va instala  \n  top,  ca prim  independent şi cu  o valoare de piaţă  spre  jumătate de miliard de euro,  dar  pe poziţia a treia  în piaţa  de  carte franceză după  transnaţionalele  Hachette  şi Editis. Dar de ce oare se mai investeşte astăzi în piaţa  de carte? Oare unii oameni de afaceri ştiu  mai  multe   decât  putem noi  bănui   sau anticipa?

Taguri:

Comentarii

  1. Searching from the automobile system looking glass that are in the marketplace that you simply have a very clear idea of the automobile you happen to be hoping to make. You need to be aware that you may have to have supplemental elements on hand if connected with problem.

Comenteaza