effects of valium on seizures buy valium online no prescription czym jest valium

phentermine weight loss photos how does phentermine work phentermine clinics orange county ca

paresthesia ambien ambien cost zolpidem online Henderson

tramadol high grasscity tramadol no prescription effects of tramadol on depression

ultram snri buy ultram is ultram like hydrocodone

tramadol hydrochloride capsules side effects tramadol 50 mg tramadol 150 lp posologie

oral valium onset of action buy valium online without prescription 1000 msj valium

how many tramadol can you take a day tramadol 50 mg insomnia after taking tramadol

can i take tramadol and skelaxin together tramadol 50 how many tramadol will get me high

ambient noise cancellation app ambien 10mg gaba receptors and ambien

LIFESTYLE

Bentley Continental GTC Speed prea rapid chiar şi pentru criza mondială

March 1st, 2009, com Un comentariu

Bentley a prezentat publicului ultima sa decapotabilă care depăşeşte uşor 300 km pe oră, dar este la fel de confortabilă şi luxoasă ca orice limuzină britanică.

Încă din 2006, anul lansării sale pe piaţă, Continental GTC s-a bucurat de un succes impresionant în peste 50 de ţări din lumea întreagă. A fost pentru prima oară în ultimii ani când o decapotabilă Bentley a sedus şi cumpărătorii mai tineri.

Noua generaţie de modele GTC reprezintă o continuare a acestui succes. Noile modele propun un număr mare de îmbunătăţiri tehnice şi funcţionale, menite să asigure un plus de confort şi posibilităţi de personalizare. Vedetă este noul GTC Speed de 610 cai-putere. Inspirată din legendarele modele Speed ale anilor ’20, este cea mai puternică decapotabilă construită vreodată de Bentley.

Noul GTC prezintă un design redesenat al părţii frontale. Calandrul mai abrupt, muchiile mai pronunţate şi priza de aer mai îndrăzneaţă accentuează profilul Bentley. Noul model câştigă un plus de distincţie graţie ramelor cromate ale farurilor, celor două nuanţe suplimentare disponibile pentru caroserie şi unei noi culori pentru piele.

Pentru publicul select al acestor automobile există în dotarea standard amortizoare cu frecare redusă pentru un confort tipic unei limuzine. Ca opţiune se pot adăuga cele mai mari frâne produse în lume pentru un automobil. Create din carbon-ceramică ele sunt uşoare şi totodată rezistente.

Şasiul GTC şi caroseria din oţel extrem de rigid au fost create pentru a suporta puterea motorului W12 bi-turbo ce dezvoltă 610 cai-putere, asigurând astfel performanţe de 322 km/h în varianta capotată şi oferind o acceleraţie ameţitoare fără nici cel mai mic efort. Chiar şi în varianta decapotată, GTC Speed poate atinge o viteză de 312 km/h, deşi este greu de crezut că cineva va dori să simtă vântul la o asemenea viteză.

Din punct de vedere al aspectului exterior, Continental GTC Speed se caracterizează printr-un retuş discret al liniilor de design, care îi accentuează şi mai mult capacitatea de a atinge performanţe ridicate. În partea frontală, radiatorul şi prizele de aer inferioare sunt prevăzute cu grile închise la culoare. Caracterul sportiv al modelului Speed este subliniat de jantele din aliaj de 20 ţoli, echipate cu anvelope Pirelli PZero fabricate în exclusivitate pentru Bentley, suspensia mai joasă şi îmbunătăţită, ţeava dublă de eşapament mai largă şi prevăzută cu nervuri interioare şi noul spoiler care sporeşte proprietăţile aerodinamice la viteze mari.

Motorul de şase litri, W12 de 610 CP, face posibil un cuplu maxim de 750 Nm disponibil pe o plajă foarte largă, de la 1.700 tur/min până la 5.600 tur/min. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h are loc în numai 4,8 secunde, iar de la 0 la 160 km/h în 10,5 secunde.

Cutia de viteze cu şase trepte poate funcţiona în două moduri complet automate (Drive şi Sport) sau poate fi utilizată manual şi fără ambreiaj, prin schimbarea secvenţială a vitezelor de către şofer, fie cu ajutorul schimbătorului de viteze, fie cu pedalele plasate în spatele volanului.

Sistemul continuu de transmisie integrală conferă o tracţiune bună în orice condiţii de vreme. Transmisia este transferată între axele faţă şi spate prin intermediul unui diferenţial care detectează nevoia de putere şi ajustează raportul faţă-spate în funcţie de cerinţe.

Habitaclul GTC Speed, realizat manual, este disponibil într-o gamă de şase furnire din lemn natural, neînnălbit, tăiate cu laserul, şi 17 nuanţe de piele de calitate superioară.

Habitaclul se bazează pe pachetul de opţiuni Mulliner – Mulliner Driving Specification. Specifice acestui habitaclu sunt scaunele capitonate cu piele şi brodate cu emblema Bentley, schimbătorul de viteze îmbrăcat în piele şi cu finisaj din crom moletat şi volanul multifuncţional cu trei spiţe şi contur al butoanelor de comandă din aluminiu mat. Pedalele din aliaj perforat şi plăcuţele de prag cu sigla „Speed“ completează acest habitaclu de excepţie.

O gamă de opţiuni oferă posibilităţi suplimentare de personalizare, cum ar fi finisajul din aluminiu lucios pentru bord, consola centrală, panourile uşilor şi panourile laterale din spate. Pasagerii sunt răsfăţaţi şi de scaunele complet electrice cu funcţie de masaj, de sistemul de divertisment cu navigaţie, televizor, conexiune Bluetooth pentru telefon şi o putere audio de 1.100 waţi.

GTC Speed este echipat pe lângă obişnuitele sisteme de siguranţă (ABS, ESP etc.) şi cu un sistem sofisticat de reglare automată a vitezei (ACC), cu senzor radar şi funcţie de păstrare a distanţei de siguranţă. Acest sistem utilizează un senzor radar cu rază mare de acţiune, fixat pe calandrul inferior pentru a monitoriza traficul din faţă. În cazul detectării unui autovehicul mai lent, sistemul reglează automat fie acceleraţia, fie frânele, în scopul de a păstra distanţa.

Noua limuzină nu are încă un preţ anunţat oficial, dar acesta este estimat la aproximativ 180 de mii de euro fără taxe. În aceste condiţii, probabil că nu mai are nici o importanţă consumul de 25,3 l/100 km în oraş…

Taguri:

Comentarii

  1. Amazing site…

    I really liked your blog, thanks for sharing this useful information……

Comenteaza